7 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben de demi nexxt! Mijn partner is 1.95 en ik 163. Voor hem is deze perfect, en er kan veel boodschappen in mee

3 maanden geleden

Wij vinden Nuna prachtig maar veel te zwaar. En Nuna Next kon je niet samen met de buggy inzet inklappen. Dat vond ik wel een must. Wij zijn inderdaad voor Easywalker gegaan Zeer complete kinderwagens. Super makkelijk inklappen, compacter en licht. En leuke accessoires zoals stuurtje.

3 maanden geleden

Wij hebben de Nuna demi grow gehad omdat we ook allebei vrij lang zijn. Was een prima wagen, reed fijn, relatief makkelijk inklapbaar, alleen niet heel compact als ie ingeklapt was (wij vonden het eigenlijk een bakbeest, zeker met de wieg, dan lag bijna de hele kofferbak van de auto wel vol). Nu heb ik geen idee hoe compact andere kinderwagens zijn dus misschien niet helemaal objectief 😉 Ik heb in alle eerlijkheid geen idee meer waar je op moet letten. Wij hebben vooral gekeken naar waar we em voor wilden gaan gebruiken (lange wandelingen, misschien ook onverhard of juiste kleine stukjes), de hoogte idd (zeker als je lang bent, er zijn een paar kinderwagens die wat kleiner zijn en die wil je dan echt niet). Hoe die rijdt is ook niet onbelangrijk (meeste grotere babywinkels hebben wel een parcourtje liggen met steentjes om te testen). Verder is het denk ik allemaal persoonlijk wat je belangrijk vind.

3 maanden geleden

voor de tweede een nuna deni grow aangeschaft en tot nu toe heel blij mee! mooi hoog frame, mn zoontje van 2.5 mag er supergraag inzitten. vind het prachtig dat ie zo hoog zit. fijne ligstand, en een hele grote booschappenmand! hij neemt inderdaad wel meer ruimte in beslag in de kofferbak maar vind ik geen probleem! Hij is wel wat zwaarder maar ik had hiervoor een mutsy dus heel wat anders gewend. verwisselen van kinderwagen bak en zitje erop is heel makkelijk, en je kan er evt een duowagen van maken. de bak onderop en zitje er boven!

3 maanden geleden

Als je klein woont is het ook een idee om de kinderwagen in eerste instantie ook als 'box' te gebruiken. Als je de baby dan beneden hebt of hem daar even wilt laten slapen doe je hem in de kinderwagen (kun je er evt ook zo op uit als je wilt). Als de baby bewegelijker wordt zou hij wellicht ook al in een compactere wagen/buggy kunnen. Wellicht nog een idee waar je niet over nagedacht hebt 😉 Verder geen ervaring, sorry..

3 maanden geleden

Wij hebben een Cybex Priam gekocht !

3 maanden geleden

Thanks voor jullie input!!