13 Reacties

3 dagen geleden

Denk dat het per ziekenhuis verschilt. Gesprek met anesthesist al gehad? Hier weet ik de datum nu ruim een week en kreeg de datum met 40.1 dit wilde ik niet ivm nare datum.. dus nu is het 39.6 geworden wel op eigen verzoek na 39 weken. Gewoon vragen als je een afspraak hebt of ze al qat weten en of je voorkeur kan doorgeven@

3 dagen geleden

Reactie op mandy1702

Denk dat het per ziekenhuis verschilt. Gesprek met anesthesist al gehad? Hi ...
İk heb een afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis gehad. Alles doorgelopen. Daarna een online vragenlijst van de anesthesist ingevuld. Verder heb ik geen afspraken meer staan en is het afwachten.

3 dagen geleden

Reactie op Aardbei93

İk heb een afspraak bij de verloskundige in het ziekenhuis gehad. Alles doo ...
Anesthesist gaat je nog wel bellen! Tenminste dat is wel normaal. Om de lijst door te nemen en eventueel ragen te beantwoorden. Anders gewoon bellen naar de afdeling van het ziekenhuis en vragen wat je nu kan verwachten verder

3 dagen geleden

Ik ben nu 35+5, ik weet de datum sinds 34+6. De datum is op 38+5. Maar het is afhankelijk van wanneer de OK planning wordt gemaakt.

3 dagen geleden

Verschilt heel erg per ziekenhuis! Ik loop in het AMC, waar ze aangeven het erg druk te hebben. Ik heb vandaag mijn datum gehoord, het wordt de 26e. Dus 8 dagen van tevoren. Ze gaven aan dat sommige mensen naar andere ziekenhuizen worden overgeplaatst, omdat het daar vaak rustiger is, dan kun je het al een stuk eerder weten. Mijn vorige keizersnede wist ik wel weken van tevoren, maar dat is 7,5 jaar geleden ;-)

3 dagen geleden

Reactie op Lily24

Verschilt heel erg per ziekenhuis! Ik loop in het AMC, waar ze aangeven het ...
Oh ik krijg ‘m trouwens met 39+2.

3 dagen geleden

Ik ben nu 34 weken en weet sinds vorige week de datum met 38+6 de keizersnee

3 dagen geleden

Ik wist de datum al met 32w. Hij is nu wel vervroegd naar 37+4 ivm afbuigen van de groei. Maar eerst stond die op 39+4

3 dagen geleden

Ik heb als datum vrijdag de 13e gekregen...13 december. niet echt iets waar ik op stond te wachten. Ik zei dat ik liever 12 e wil. Maar ja dat konden ze niet garanderen

3 dagen geleden

Reactie op September21Baby

Ik heb als datum vrijdag de 13e gekregen...13 december. niet echt iets waar ...
Ja die datum kreeg ik dus ook ik heb bedankt en de planning gebeld en een nieuwe datum gekregen haha

2 dagen geleden

Hier krijg ik de datum pas na 36 weken te horen, vanaf dan gaan ze pas plannen zeiden ze hier. Keizersnede zal dan tussen de 39 en 40 weken zijn als het goed is.

2 dagen geleden

Normaal gesproken wordt het hier 6 weken van te voren ingepland. 3 weken van te voren was zeker dat ik een keizersnede ga krijgen, dus het is meteen ingepland..helaas niet meer mogelijk op de datum waarop ik had gewild, komt omdat het helemaal vol zit die week

2 dagen geleden

Reactie op Storybrooke

Hier krijg ik de datum pas na 36 weken te horen, vanaf dan gaan ze pas plan ...
Nog even afwachten denk ik. Volgende week ben ik 37 weken. Als ik niks hoot bel ik zelf wel even.