194 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu ruim 15 weken en heeel soms voel ik de baby, sinds een week of 13 al wel maar vind het dus heel rot dat ik het niet structureel voel. Mn placenta ligt voor dus weet dat dat er mee te maken heeft en het ook helemaal niet gek is toch vind ik het lastig..

2 maanden geleden

Mijn placenta ligt voor en ik voel toch echt de baby al een paar weken af en toe bewegen. Nu ben ik 15+3, sinds een paar dagen voel ik het dagelijks. Het is mijn tweede kindje dus ik herkende het gevoel echt meteen! De vk zei ook dat het zeker al zo kan zijn 馃┑

2 maanden geleden

Ik voelde het ook al vroeg. Ben bijna 17 weken en gister had ik me hand op me buik en voelde het tegen me hand. Kan dit al zo vroeg, of heb ik het me verbeeld? Meerdere die dit al zo ervaren? 鈥榮 avonds word de baby wel actiever en voel hem dagelijks wel even schoppen 馃グ

2 maanden geleden

Hier nu al 2 dagen niks.. maakt me toch onzeker, pas 14+5 zwanger dus ik hoef me niet druk te maken maar toch doe ik het 馃槗馃槗

2 maanden geleden

Reactie op B-B27

Ik voelde het ook al vroeg. Ben bijna 17 weken en gister had ik me hand op ...
Dit kan zeker! Tussen de 16/21 weken kun je je baby voelen heeft mijn vk verteld ( als je weet wat je moet voelen) ik ben vandaag 17 weken zwanger van de 2de. En ik voel het af en toe ook maar ik heb helaas de placenta voor liggen dus dan voel je het minder snel.

2 maanden geleden

Reactie op giraffie

Hier nu al 2 dagen niks.. maakt me toch onzeker, pas 14+5 zwanger dus ik ho ...
Maak je geen zorgen! Ik ben 17 weken en heb hem ook al vijf dagen niet gevoeld. Ze hebben nog heel veel ruimte met deze termijn en kunnen zo draaien dat je het niet meer voelt. 馃挆

2 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Hoe ver ben je? Dacht namelijk ook iets te voelen zo'n 5 cm onder mn navel ...
15 weken inmiddels.

2 maanden geleden

Al een poosje denk ik soms, was dit de baby of mn darmen? Maar vandaag was het zo duidelijk, geen twijfel mogelijk, ik voel mn kindje!

2 maanden geleden

Reactie op stelk

Maak je geen zorgen! Ik ben 17 weken en heb hem ook al vijf dagen niet gevo ...
Dankjewel voor je reactie 馃グ馃ス

2 maanden geleden

Als ik op mijn rug lig, kan ik de baby met mijn hand voelen, als een harde bult/bobbel helemaal onderin mijn buik. Mijn man kon het gisteravond ook al voelen馃グ Verder vind ik die positie van de Echte

2 maanden geleden

Oeps, te snel verzonden. De positie van de kleine vind ik nu soms al oncomfortabel. Het is zo'n hard, drukkend gevoel onder in mijn buik. Bij de zwangerschap van mijn zoon had ik dat ook al vroeg. Ik ben nu 14+5 weken zwanger

2 maanden geleden

Reactie op dtsanne

Oeps, te snel verzonden. De positie van de kleine vind ik nu soms al onco ...
Hey dit herken ik, alsof daar iets vast zit rechtsonder. Dat heb ik ook soms. Wist niet dat dat de baby kon zijn, dacht gewoon baarmoederongemak vanwege groei etc.

2 maanden geleden

Reactie op dtsanne

Als ik op mijn rug lig, kan ik de baby met mijn hand voelen, als een harde ...
Die harde bult voel ik juist weer in het midden beneden..dacht gewoon de bovenrand van de baarmoeder... lastig allemaal

2 maanden geleden

Vandaag 18+3 (placenta ligt voor) en voor het eerst echt duidelijke schopjes! Wat heerlijk!

2 maanden geleden

Ik ben vandaag precies 17 weken en heb die kleine eigenlijk nog niet echt gevoeld.. placenta ligt aan de voorkant, dus dat verklaart al een hoop. Wordt er toch soms wel wat onzeker van 馃

2 maanden geleden

Reactie op Hen3anne

Ik ben vandaag precies 17 weken en heb die kleine eigenlijk nog niet echt g ...
Hier exact hetzelfde. Alleen ik voel het soms wel ploppen onder in de buik.. al twijfel ik ook of dit de baby is of mijn darmen. Ik ben vandaag 17.1

2 maanden geleden

Reactie op Hen3anne

Ik ben vandaag precies 17 weken en heb die kleine eigenlijk nog niet echt g ...
Mijn placenta ligt ook voor en ik voelde het dit weekend met 18 weken beetje bewegen en vandaag pas echt schopjes, het komt echt!

2 maanden geleden

Reactie op Hen3anne

Ik ben vandaag precies 17 weken en heb die kleine eigenlijk nog niet echt g ...
Placenta ligt hier achter , 17 weken en voel ook nog weinig. Toch al 4e kindje dus herken het zeker wel ;) . Toen mijn placenta achter lag voelde ik het pas met 23 weken. Zou me niet te druk maken hoor!

2 maanden geleden

13+4 en tweede kindje. Placenta ligt achter en kan het kindje soms al voelen 馃グ馃槏

2 maanden geleden

hier placenta aan de voorkant en voel het ook nog niet. Maakt me toch wel wat onzeker merk ik. Maar het komst vast goed!