197 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op B-B27
Ik voelde het ook al vroeg. Ben bijna 17 weken en gister had ik me hand op ...
Dit kan zeker! Tussen de 16/21 weken kun je je baby voelen heeft mijn vk verteld ( als je weet wat je moet voelen) ik ben vandaag 17 weken zwanger van de 2de. En ik voel het af en toe ook maar ik heb helaas de placenta voor liggen dus dan voel je het minder snel.
4 maanden geleden
Reactie op giraffie
Hier nu al 2 dagen niks.. maakt me toch onzeker, pas 14+5 zwanger dus ik ho ...
Maak je geen zorgen! Ik ben 17 weken en heb hem ook al vijf dagen niet gevoeld. Ze hebben nog heel veel ruimte met deze termijn en kunnen zo draaien dat je het niet meer voelt. 馃挆
4 maanden geleden
Reactie op Zonsondergang
Hoe ver ben je? Dacht namelijk ook iets te voelen zo'n 5 cm onder mn navel ...
15 weken inmiddels.
4 maanden geleden
Reactie op dtsanne
Oeps, te snel verzonden.
De positie van de kleine vind ik nu soms al onco ...
Hey dit herken ik, alsof daar iets vast zit rechtsonder. Dat heb ik ook soms. Wist niet dat dat de baby kon zijn, dacht gewoon baarmoederongemak vanwege groei etc.
4 maanden geleden
Reactie op dtsanne
Als ik op mijn rug lig, kan ik de baby met mijn hand voelen, als een harde ...
Die harde bult voel ik juist weer in het midden beneden..dacht gewoon de bovenrand van de baarmoeder... lastig allemaal
4 maanden geleden
Reactie op Hen3anne
Ik ben vandaag precies 17 weken en heb die kleine eigenlijk nog niet echt g ...
Hier exact hetzelfde. Alleen ik voel het soms wel ploppen onder in de buik.. al twijfel ik ook of dit de baby is of mijn darmen. Ik ben vandaag 17.1
4 maanden geleden
Reactie op Hen3anne
Ik ben vandaag precies 17 weken en heb die kleine eigenlijk nog niet echt g ...
Placenta ligt hier achter , 17 weken en voel ook nog weinig. Toch al 4e kindje dus herken het zeker wel ;) . Toen mijn placenta achter lag voelde ik het pas met 23 weken. Zou me niet te druk maken hoor!
4 maanden geleden
hier placenta aan de voorkant en voel het ook nog niet. Maakt me toch wel wat onzeker merk ik. Maar het komst vast goed!