197 Reacties

4 maanden geleden

Vandaag de baby voor het eerst echt voelen bewegen en die beweegt direct veeeeel vandaag. Er is hier buiten een festival gaande met keiharde muziek, misschien reageert hij daarop, die is iig superonrustig. Voel hem de hele tijd verschuiven van ene kant naar andere kant 馃グ

4 maanden geleden

15+2 . Ik voel het kindje sinds vorige week. Ik ben niet verbaasd. De placenta zit achter en hij/zij was erg bewegelijk op iedere echo.

4 maanden geleden

Reactie op giraffie

Dankjewel voor je reactie 馃グ馃ス
Vandaag (pas) na acht dagen weer heel duidelijk gevoeld! Het is gewoon even rustig geweest :) zal bij jou ook gebeuren!

4 maanden geleden

Ik ben nu 16 weken en placenta ligt achter, maar het enige wat ik voel is het keihard bonken van mijn eigen hartslag 馃槀 (op zich ook fijn om te voelen)

4 maanden geleden

Hi mama's! Waar voelden jullie de eerste beweginkjes? Ik ben nu 16+2 van eerste kindje en denk soms iets te voelen, maar zou ook heeel goed m'n maag of darmen kunnen zijn. Ben benieuwd waar ik op moet letten!

4 maanden geleden

Ik voel sinds week 16 zachtjes dagelijks bewegingen馃ス placenta ligt voor

4 maanden geleden

Reactie op Leynaa

Ik voel sinds week 16 zachtjes dagelijks bewegingen馃ス placenta ligt voor
Eerste zwangerschap ?

3 maanden geleden

Ik heb de laatste 3 weken de baby misschien 3 keer gevoel. Ik ben nu 18.3 en heb de placenta voor liggen. Ik weet dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat het nog komt, maar toch merk ik dat ik er een beetje onzeker van word dat ik de baby niet zo heel vaak voel

3 maanden geleden

Reactie op VeroniqueJ

Ik heb de laatste 3 weken de baby misschien 3 keer gevoel. Ik ben nu 18.3 e ...
Voor deze termijn en de placenta voor hoef je je geen zorgen te maken maar ik snap je hoor. Bel anders je verloskundige even.

3 maanden geleden

Reactie op VeroniqueJ

Ik heb de laatste 3 weken de baby misschien 3 keer gevoel. Ik ben nu 18.3 e ...
Ik herken je gevoel was gister weer bij de gyn en ze zei soms kiept je kindje ook nog een beetje naar achter dus hij is heerlijk druk maar dan voel je met een voorliggende placenta gewoon 茅cht heel weinig. Dus geen zorgen 馃┓馃

3 maanden geleden

Hier vandaag 18 weken maar helaas nog niks mogen voelen. Kan niet wachten tot het moment komt dat ik de kleine acrobaat voel want ze is op de echo's wel heel druk aan het bewegen

3 maanden geleden

Mijn placenta ligt aan de voorkant, vandaag 19 weken zwanger en sinds een paar dagen voel ik d'r dagelijks, met regelmaat. 馃挄

3 maanden geleden

Vandaag met 18+4 de beweging voor het eerst aan de buitenkant gezien 馃グ m'n man zag het ook.

3 maanden geleden

Ik voelde gisteravond toen ik lekker in bed lag voor het eerst bubbeltjes gevoeld in mijn buik. Ik ben 17+6. Ben heel benieuwd of ik het nu ook vaker ga voelen. Dit is mijn eerste kind en de placenta ligt een beetje aan de zijkant.

3 maanden geleden

Dit keer heb ik de placenta achter (eerste kindje voor) en het voelt echt als een soort gekietel. Heel grappig, dit voelde ik bij de eerste niet.

3 maanden geleden

Ik dacht eerst beweging maar nu denk ik soms is het geen zenuwtrek omdat het steeds als ik het voel het zelfde is

3 maanden geleden

Reactie op giraffie

Ik dacht eerst beweging maar nu denk ik soms is het geen zenuwtrek omdat he ...
Misschien is het dan toch wat anders idd. Kan ook jouw darm zijn bijvoorbeeld. Voelt soms bijna hetzelfde vind ik. Alleen de plaats is dan duidelijk anders;-).

3 maanden geleden

Gisteravond had ik hem op de film! Een heel snel plopje op en neer rond me schaam streek. 馃ス馃ス

3 maanden geleden

Ik voel de baby sinds een tijdje. Ik merk dat als ik op mn buik lig (buikslaper hier) die kleine vrijwel aan 1 stuk door beweegt. Vraag me af of het voor hem ongemakkelijk voelt als ik op mn buik slaap. Draai dan toch weer snel om, maar mis mijn buikslaap! 馃槅 Kan het kwaad om op je buik te liggen denken jullie? Ben 19.3

3 maanden geleden

Bijna 18 weken m鈥檔 placenta ligt voor. Heb een keer een plopje of iets gevoeld en daarna niets meer. Maakt me best onzeker. Over 1.5 week pas echo.. pfff.