197 Reacties
3 maanden geleden
Mijn verloskundige gaf mij gisteren een tip! Ze zei: als je je baby een dag minder voelt en je maakt je zorgen moet je even op je linkerzij op bed gaan liggen een half uur. Want op de rechter zij komt alles in de verdrukking op links ligt de baby vrij en voel je het eerder🤗
3 maanden geleden
Vanochtend precies op mijn 20 weken de kleine voor het eerst mega duidelijk voelen schoppen! Ervoor al wel sinds 13 weken af en toe een plopje of de welbekende vlinders in de buik wat als licht getrappel voelde. Ondanks dat mijn placenta voor ligt nu toch al best wat dingen gevoeld!
3 maanden geleden
Ik ben nu 19+4 en voel ze nu sinds een aantal dagen echt duidelijk draaien en schoppen! Meerdere malen per dag! Zo heerlijk om onze kleine meid te voelen bewegen, geeft toch een geruststelling!😍
2 maanden geleden
Wie voelt de baby ook zo ontzettend laag. Als mijn kleine schopt/beweegt beweegt mijn vulva een soort van. Zo laag is dat. Heb een echo laten maken en hij bleek met zijn hoofdje erg laag in mn bekken te liggen. Wie heeft dat ook?
Ben 26 weken inmiddels en voel hem nog steeds erg laag.
Volgens de arts komt dat voor bij het veelvuldig dragen van zwaarte en of langdurige stress. Beiden herken ik me niet in.
2 maanden geleden
Reactie op Zonsondergang
Wie voelt de baby ook zo ontzettend laag. Als mijn kleine schopt/beweegt be ...
De baby was voor de rest wel prima in orde, maar blijf erover nadenken waarom hij zo laag zit. 🤔
2 maanden geleden
Mijn placenta ligt voor en voelde de baby al met 15 weken dit is mijn tweede zwangerschap na 10 jaar 🥰
2 maanden geleden
Reactie op sjrona
Ik ben nu 26 weken en voel mijn baby bijna de hele dag wiebelen en schoppen ...
Ja hier precies zo ben nu 22 weken maar het ligt niet stil. Tijdens de 20 weken echo konden ze bepaalde echo's ook moeilijk maken ze moesten echt over mijn hele buik heen liggen en drukken anders kregen ze het niet voor elkaar
2 maanden geleden
Reactie op sjrona
Ik ben nu 26 weken en voel mijn baby bijna de hele dag wiebelen en schoppen ...
Ik ook! Mijn man en vrienden kunnen mijn buik ook makkelijk zien bewegen als ze een paar minuutjes kijken en ik rustig zit/lig. Aan de ene kant vind ik alle schopjes wel gezellig, maar soms ook afleidend. En hij schopt vaak flink hard dat het echt even vervelend is voor mn darmen, buikspieren of blaas... Het veroorzaakt soms zelfs harde buiken, juist als ik dus rustig aan doen 🤦♀️ Ik ben "benieuwd" hoe veel harder hij komende weken nog gaat schoppen 😅
2 maanden geleden
Reactie op fiets25
Ik ook! Mijn man en vrienden kunnen mijn buik ook makkelijk zien bewegen al ...
Haha samen here! Ik voel de baby ook elke dag, lekker adhd hahaha ze trapt ook vaak in mijn blaas dat ik dan denk van oehh dat was niet heel fijn
2 maanden geleden
Gekke vraag,
Hoe reageren jullie op het moment dat jullie de schopjes en de bewegingen voelt van de kleine gaan jullie dan praten tegen de buik
2 maanden geleden
Reactie op Marnet2013
Gekke vraag,
Hoe reageren jullie op het moment dat jullie de schopjes en ...
Helemaal geen gekke vraag! Ik reageer eigenlijk bijna altijd. Of het nou is dat ik m'n buik aai op die plek of echt tegen d'r ga kletsen. Vooral wanneer ze een traporkest geeft neem ik echt even de tijd met d'r te kletsen 💛🩷