197 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op sjrona
Ik ben nu 26 weken en voel mijn baby bijna de hele dag wiebelen en schoppen ...
Ik had ook zo'n baby en die is inmiddels een peuter en nogsteeds over actief 馃槄. Ik ben nu 22 weken, placenta voor en ook deze schopt vaak en hard. Ben benieuwd 馃槀
2 maanden geleden
Reactie op Sunny1104
Misschien een gekke vraag maar hoe hoog voelen jullie de schopjes/beweginge ...
Nee hoor geen zorgen, ik voel haar ook onder mijn navel. Ligt er ook maar net aan hoe je placenta ligt. Mijne ligt voor dus ik voel haar om de placenta heen het meeste. Dus wat lager of wat meer links馃槉
2 maanden geleden
Reactie op Sunny1104
Misschien een gekke vraag maar hoe hoog voelen jullie de schopjes/beweginge ...
Bij mij kan het heel erg verschillen. Ik voel haar ook wel vaak net boven mijn schaambot tekeer gaan en het andere moment weer net onder mn navel.
2 maanden geleden
Net lag ik op m'n zij en de kleine meid was lekker druk en opeens ging ze een soortvan staan ofzo in m'n buik 馃く
Voelde echt heel apart, beetje naar zelfs.
Hou me vast voor als madame minder ruimte gaat hebben of ze dan nog steeds deze trucjes wil uitproberen 馃ぃ
2 maanden geleden
Reactie op Roosseboos
Net lag ik op m'n zij en de kleine meid was lekker druk en opeens ging ze e ...
馃槀 Herkenbaar! Voelt soms best eng h猫! Al is dat niet het juiste woord. Bij mij voelt het soms alsof ze zich in de breedte uitstrekt of juist mijn blaas als trampoline gebruikt of plek om even rustig te gaan staan ofzo馃く
2 maanden geleden
Reactie op Tess1982
馃槀 Herkenbaar! Voelt soms best eng h猫! Al is dat niet het juiste woord. Bij ...
Ja die liefelijke blaas schopjes(meer karate) en richting de achterkant mag ik ook dagelijks ervaren 馃ぃ
Het woord eng was ook het eerste wat in me op kwam maar aan de andere kant is het ook super fijn om te voelen dat alles goed gaat daarbinnen 馃槉
2 maanden geleden
Reactie op xmisuzu
Wanneer voelen jullie in de dag trouwens de baby het vaakst ? Want veel zeg ...
Overdag op het werk: wanneer ik achter mn laptop zit of bij een meeting ben- dan voel ik de hele tijd trekken en draaien en duwen. Het vaakst na de lunch ook. Maar ook s ochtends en s avonds voel ik hem het meest. Ik denk dat het meer aan mijn patroon ligt: als ik zelf stilzit beweegt mn baby veel meer. Als ik een hand op mn buik leg kalmeert鈥檌e
2 maanden geleden
Reactie op xmisuzu
Wanneer voelen jullie in de dag trouwens de baby het vaakst ? Want veel zeg ...
Elk moment dat ik eet voel ik hem. In de nacht slaapt hij zelf ook heb ik het idee. Als ik wakker ben is hij ook wakker.
Als ik zelf in beweging ben voel ik niks als ik stop met bewegen dan voel ik hem weer. Is echt verschillend.
De duw schop draai bewegingen die hij maakt doen soms best wel pijn. Ik weet ook precies hoe hij ligt in de buik. Voetjes bij mijn blaas want daar stampt hij op en billen liggen bij mijn heup en de rest van zijn lichaam liggen kort bij mij ribben ma dat voel ik niet
2 maanden geleden
Reactie op Roosseboos
Ja die liefelijke blaas schopjes(meer karate) en richting de achterkant mag ...
Haha ja karate idd! Ik heb wel het gevoel dat ik een sterk en krachtig kindje zal krijgen. Dat is natuurlijk prachtig馃挭馃徑. Het is zeker fijn om te voelen dat alles goed gaat. Als ik een tijdje wat minder voel, ga ik ook wel even contact met haar zoeken en mis ik het geschop, geduw en gedraai馃グ
2 maanden geleden
Reactie op Roosseboos
Net lag ik op m'n zij en de kleine meid was lekker druk en opeens ging ze e ...
Dit heb ik ook gehad. Bleek uiteindelijk dus een harde buik te zijn geweest. Het is mijn eerste zwangerschap dus wist niet hoe het voelde. Nu helaas ongeveer 30 harde buiken per dag dus ik weet het nu wel zeker. Jij al eerder harde buiken gehad?
2 maanden geleden
Reactie op DDIPS
Dit heb ik ook gehad. Bleek uiteindelijk dus een harde buik te zijn geweest ...
Oh bij mij was het echt geen harde buik, ik voelde duidelijk een bolletje aan de ene kant en wat 'staan' aan de andere kant wat dus de voetjes waren.
Harde buiken heb ik ook last van ja, vooral bij inspanning wat heel vervelend is.
Hoop dat het ook een beetje warmte gerelateerd is en dat het wat afneemt als het wat kouder is.
Heeft het bij jou ook een oorzaak?