197 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Aapjes

Hou zou dat moeten voelen, geen idee namelijk 馃槉. Wel een hele bewegelijke ...
Dan voel je een soort kleine schokjes in je buik die steeds terugkeren. Als t gebeurt, herken je t wel!

2 maanden geleden

Reactie op Tess1982

Nee, die heb ik nog niet gevoeld. Jij wel? Ik kan me nog goed herinneren da ...
Ik voel ze ook niet, ben ook 27+2

2 maanden geleden

Ik ben 27 weken zwanger en heb het gevoel dat de baby wat rustiger is geworden haha, misschien minder ruimte. Zijn er meer hier die hun baby vooral 's avonds voelen en overdag niet superveel merken?

2 maanden geleden

Reactie op Zonsondergang

Voelen jullie al hikjes?
Ja meerdere keren per dag! En lang ook馃槀 bij mn eerste voelde ik dat pas na 30 weken.

茅茅n maand geleden

Is jullie ukkie ook zo druk? Het is sinds gisterochtend feest in mn buik.had gisteren een echo en de vk zat ook verbaasd te kijken hoe mn buik heen en weer ging.. vanacht gelukkig rust, maar hij is nu weer lekker druk.

茅茅n maand geleden

Reactie op Ber22

Is jullie ukkie ook zo druk? Het is sinds gisterochtend feest in mn buik.ha ...
Heel herkenbaar...馃槀 Vind het altijd leuk als ze zo druk is (nog wel haha馃檮)

茅茅n maand geleden

Ben ik de enige die die bewegingen van de baby vaak niet fijn vind voelen, een beetje naar zelfs. Moet wel zeggen dat de baby vorige week wat hoger zat en ik de bewegingen rond mn navel voelde, dat was wel fijn. Nu zit ie weer erg laag en zijn de bewegingen erg laag en die zijn echt niet fijn. Los van dat ik er telkens door moet plassen, voelt het gewoon vervelend en schrik er vaak van. Lijkt wel of die constant aan het draaien is en alsof het daar te nauw is want dat hele lage gebied lijkt soms op knappen te staan erdoor 馃ゴ

茅茅n maand geleden

Reactie op Zonsondergang

Ben ik de enige die die bewegingen van de baby vaak niet fijn vind voelen, ...
Herkenbaar. Het is inderdaad maar hoe ze ligt. Maar soms schrik ik er goed van en soms vooral de wat harde trappen vind ik best naar 馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op nonnahs

Herkenbaar. Het is inderdaad maar hoe ze ligt. Maar soms schrik ik er goed ...
Ik vind dat duwen en draaien zo vreselijk. Alsof die elk moment uit mn buik kan ploppen. 馃槄 krijg ook vaak steken/pijnscheuten in mn vagina erdoor 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op Zonsondergang

Ik vind het ook niet altijd leuk. Schrikken doe ik niet, want het is dus bijna continu. Maar het voelt vaak gewoon niet prettig. Hij zit ook vaak tegen mn buikwand te duwen alsof ie uit wil breken.

茅茅n maand geleden

Reactie op Zonsondergang

Ja heel herkenbaar! Me buik voelt vaak helemaal een soort beurs, vooral aan de onderkant. Krijg er vaak harde buiken van als ze zo druk is. Bovenin begint het ook al wat benauwd te worden. 馃ゴ

茅茅n maand geleden

Jup..... Deze knul is drukker dan zn broertje en word er vaak wakker van, nu ook weer 馃き馃槄

茅茅n maand geleden

Reactie op stelk

Ik ben 27 weken zwanger en heb het gevoel dat de baby wat rustiger is gewor ...
Dit heb ik ook! Als ik beweeg sta werk voel ik niet maar liggen in de avond en ochtend weer wel馃ズ ze is erg rustig maar soms ben ik wel bezorgd

茅茅n maand geleden

Reactie op stelk

Ik ben 27 weken zwanger en heb het gevoel dat de baby wat rustiger is gewor ...
Heb ik ook! Nu 29 weken. Draait wel maar voel het niet altijd, maar zie dan wel mijn buik bewegen af en toe. S avonds altijd wel goed actief gelukkig

茅茅n maand geleden

Reactie op Leynaa

Dit heb ik ook! Als ik beweeg sta werk voel ik niet maar liggen in de avond ...
Ik heb dat dus hetzelfde. Ik voelde haar zo goed de laatste tijd en de afgelopen week heb ik het gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben.. alleen in de avond voel ik haar lichtjes. Ik word er ook enorm onzeker van

茅茅n maand geleden

Reactie op Aapjes

Heb ik ook! Nu 29 weken. Draait wel maar voel het niet altijd, maar zie da ...
Ik heb dit ook gehad.. ik voelde haar twee weken lang bijna niet meer. Uiteindelijk toch maar met moeite de verloskundige gebeld en mocht langskomen voor een controle en alles was in orde. Extra controle afspraak had mij toch enorm gerust gesteld. 鈽猴笍 Nu voel ik haar al een tijdje weer enorm goed bewegen, zelfs nog meer dan daarvoor. Mocht je dus twijfelen of gerust gesteld willen worden zal ik bellen! Daar zijn ze voor. 馃

茅茅n maand geleden

Ik voel haar de laatste dagen ook stukken minder (27 weken) maar vaak 鈥榮 ochtends en 鈥榮 avonds nog wel eventjes. Dus dan zal het wel goed zijn, denk ik dan maar..

茅茅n maand geleden

Vandaag weer heel actief, zelfs bijna pijnlijk馃槄. Maar dat liever dan dat hij/zij zich rustig houd. Het is toch ontzettend bijzonder dat je nu al zo veel van iemand houd en je daar zo zorgen om kan maken 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Aapjes

Heb ik ook! Nu 29 weken. Draait wel maar voel het niet altijd, maar zie da ...
Precies het zelfde hier. Normaal was ze me echt aan het mishandelen daarbinnen. Nu voel ik haar enkel nog zachtjes bewegen/draaien. Voelt wel echt intens soms

茅茅n maand geleden

Kunnen jullie ook aan de hand van de bewegingen afleiden wat de positie van de baby in jullie buik is? Ik voel van alles, van geschop tot gedraai/gewoel en geduw en soms trillingen, maar geen idee wat wat is haha 馃槄