25 Reacties

5 dagen geleden

Hier bijna 35 weken en de kleine heeft ook vaak de hik. Heb het aan de verloskundige gevraagd en die zegt dat het normaal is. Vind de hik ook echt vervelend /zielig voelen en duurt ook zo lang. Maar hoort er dus bij.

5 dagen geleden

Reactie op Kickster

Hier bijna 35 weken en de kleine heeft ook vaak de hik. Heb het aan de verl ...
Ja dat vind ik ook 😅

5 dagen geleden

Ik begreep dat de hik ook een goed teken is dat ze o.a. aan het oefenen zijn met de longetjes + drinken!

5 dagen geleden

Wel herkenbaar overigens, mijne had het nooit en pas sinds ik 34 weken ben ineens soms 2x in de nacht 😅

5 dagen geleden

Ik heb gelezen dat de kleintjes 4-6x per dag de hik krijgen

5 dagen geleden

Mijn zoon had dat ook heel vaak. Ik heb mij toen laten vertellen dat ie te snel heeft gedronken. Vond het altijd heel schattig voelen. Mijn dochter (waar ik nu zwanger van ben) heeft het echt maar 1 x gehad. Ik mis die kleine hikjes haha

5 dagen geleden

Het is best een gek gevoel de hik van de baby🥰 maar wel heel speciaal. Mijn baby doet het sinds week 33-34 dacht ik. Inmiddels nu 36+2 over 7 dagen inleiding. Dan mag die echt buiten de buik hikken

5 dagen geleden

Hier ook 2x per dag een kleine schrokkop met de hik. Schijnt niets mis mee te zijn, dus geen zorgen :)

5 dagen geleden

Hier heeft ze ook vaak de hik😅🤭

5 dagen geleden

Ik beide zwangerschappen super vaak! Mijn zoon ging er eenmaal geboren ook gewoon mee door.. gulzige drinker wel.

5 dagen geleden

Hier gemiddeld 4 keer per dag!

5 dagen geleden

Hier ook al een aantal weken 3-4x per dag (dat ik duidelijk voel als ik zit of lig) Schijnbaar een goed teken, de baby drinkt, is goed voor het ontwikkelen van longetjes en het drinken is goed voor maag en darmen.

5 dagen geleden

De mijne had het tussen week 26-34 echt heeeel vaak, 6 keer per dag ofzo haha. Nu sinds week 34 minder, zo’n 2/3 keer per dag. Is compleet normaal hoor!

4 dagen geleden

Reactie op Dylana1407

Het is best een gek gevoel de hik van de baby🥰 maar wel heel speciaal. Mij ...
Wat word jij vroeg ingeleid! Ik nu 36 weken precies. Inleiding van 1 december gaat niet door, word een keizersnede op 6 dec

4 dagen geleden

Mijn dochter had het ook zo veel! Nu zwanger van mijn zoon en die heeft een stuk minder de hik,ook wel weer lekker haha

4 dagen geleden

Reactie op Mirandapriscilla

Wat word jij vroeg ingeleid! Ik nu 36 weken precies. Inleiding van 1 decemb ...
Ik heb hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes. Afgelopen week bij de groeiecho konden ze mijn zoon niet meer meten op beeld. Ik mocht zelf kiezen tussen 23-11 t/m 7-12. Zelf vonden wij het niet prettig rond sinterklaas of er op te bevallen.

4 dagen geleden

Ik heb ook gehoord dat het goed is! Dit is altijd het moment dat mensen mogen voelen aan m'n buik.😂 Dan weet ik iig dat ze niet ineens stoppen met bewegen en het zo'n ongemakkelijk lang moment wordt.

4 dagen geleden

Hier wel een keer of 5-6 per dag. Ik heb gelezen dat het juist heel goed is en dat je baby zich klaarmaakt voor de buitenwereld. Heeft met de ademhaling te maken.

4 dagen geleden

Reactie op Dylana1407

Ik heb hoge bloeddruk en zwangerschapsdiabetes. Afgelopen week bij de groei ...
Ja dat heb ik ook helaas... 😬 Dus jij koos meteen de eerste mogelijke dag! Hahaha groot gelijk!!! Ik sta ook niet te springen om 6 december, maar het ziekenhuis zit helemaal vol!! Dit was al moeilijk, want ze hadden alleen op de 5e nog plek 🙈

4 dagen geleden

Reactie op Mirandapriscilla

Ja dat heb ik ook helaas... 😬 Dus jij koos meteen de eerste mogelijke dag! ...
Ik koos de eerste dag meteen. Zo had ik een datum om naar toe te werken. Nu weet ik inmiddels dat ik zaterdag ook niet meer naar huis mag. Dus wordt echt een weekend ziekenhuis.