110 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op annabelvdv
Doetinchem hier, sinds kort net verhuist naar de Achterhoek. Dus het is nog ...
Hoi hoi, dat moet zeker even wennen zijn van utrecht naar de Achterhoek! Ik ben van de Veluwe naar de Achterhoek verhuist in de buurt van Doetichem! Hopelijk gaat alles goed met jou en de 2 kleintjes! Wij verwacht rond 22 december onze dochter te verwelkomen! Zit nu op 30+3
茅茅n maand geleden
Reactie op kimberly2605
Hoi hoi, dat moet zeker even wennen zijn van utrecht naar de Achterhoek! Ik ...
Wat leuk! Bevalt het een beetje? Ik ben iemand die me wel snel aanpast en Doetinchem heeft een leuk centrum gelukkig. Met de kindjes gaat het heel goed tot nu toe nog geen complicaties gehad. Ik ben 30+6 alleen wordt ik al bij max. 37 weken ingeleid dus nog maar 7 weekjes te gaan. Wel verwacht de gynaecoloog ze nog eerder zelfs! Hoe gaat het bij jou? Wel leuk zo net voor de kerst nog is het je eerste?
茅茅n maand geleden
Reactie op annabelvdv
Wat leuk! Bevalt het een beetje? Ik ben iemand die me wel snel aanpast en D ...
Doetichem heeft inderdaad een leuk centrum en er wordt genoeg ondernomen! Veel activiteiten het hele jaar door!
Spannend zeg en al helemaal dat de kleintjes natuurlijk wat eerder komen. Fijn om te horen dat het goed gaat!
Voor mij is het eerste kindje :)
Voor jou ook je eerste zwangerschap?
茅茅n maand geleden
Hoi! Ik woon nu 2.5 jaar in Arnhem. Heb daarvoor in Utrecht en Amsterdam gewoond maar komt wel uit Apeldoorn dus Gelderse roots :)
Eerste kindje en ben 25 december uitgerekend. Ken niet zo veel mensen hier maar zit wel bij zwangerschapsgymnastiek en ga nog een yogalklasje volgen. Benieuwd of andere Arnhemse mama's to be nog leuke tips hebben qua baby en zwangerschapsactiviteiten.
茅茅n maand geleden
Reactie op kimberly2605
Doetichem heeft inderdaad een leuk centrum en er wordt genoeg ondernomen! V ...
Ja precies! Ja op dit moment kan ik niet meer wachten. 馃槉 Hoe gaat het bij jou met je zwangerschap? Voor mij ook de eerste kindjes!
茅茅n maand geleden
Reactie op pipowagen33
Hoi! Ik woon nu 2.5 jaar in Arnhem. Heb daarvoor in Utrecht en Amsterdam ge ...
Wat leuk! Ik kom oorspronkelijk uit Twello!
Zelf zwem ik 1x per week en ga ik naar zwangerschapssport onder begeleiding van een fysiotherapeut. Ik heb altijd 3x per week gevoetbald zo blijf ik nog een beetje fit!
茅茅n maand geleden
Reactie op annabelvdv
Ja precies! Ja op dit moment kan ik niet meer wachten. 馃槉 Hoe gaat het bij ...
Ik kan ook niet meer wachten maar ze mag nog wel even blijven zitten 馃グ het getrappel is ook wel erg gezellig.
Met mijn zwangerschap gaat het erg goed! Voel mij goed soms wat lichte kwaaltjes maar hoort er bij!
Houdt jij het nog een beetje vol? 馃槉