19 Reacties

5 maanden geleden

Hebben wij ook gedaan!

5 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Hebben wij ook gedaan!
Scheelt het veel?

5 maanden geleden

Ja hoor dat kan gewoon

5 maanden geleden

Reactie op Froukjeloen

Scheelt het veel?
7 of 8 cent goedkoper dacht ik.

5 maanden geleden

Reactie op Froukjeloen

Scheelt het veel?
Valt wel mee, maar geboorte zegels ben je sowieso duurder uit! Dus ik zou of normale nemen ( die gaan per 1 of 10 ) of de december zegels ( die gaan per 20 )

5 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Valt wel mee, maar geboorte zegels ben je sowieso duurder uit! Dus ik zou o ...
De normale zegels zijn even duur als de geboortezegels.

5 maanden geleden

Reactie op M_1986

De normale zegels zijn even duur als de geboortezegels.
Oh echt? Hahaha dan heb ik verkeerd zitten rekenen 😂

5 maanden geleden

Reactie op Sandyvg

Oh echt? Hahaha dan heb ik verkeerd zitten rekenen 😂
50 stuks geboortezegels kosten 57 euro. Dus 1,14 per stuk 1 normale postzegel kost ook 1,14 😅 en vel van 10 postzegels 11,40

5 maanden geleden

Reactie op M_1986

50 stuks geboortezegels kosten 57 euro. Dus 1,14 per stuk 1 normale postzeg ...
Ja geen idee wat ik heb gedaan 😂 was net een dag bevallen toen ik mijn vent erom stuurde en zei dat december zegels goedkoper waren 😂

5 maanden geleden

een tip van mij is geboortezegels! goedkoopste van allemaal en zet spoed op de geboorte kaartjes!

5 maanden geleden

Ik heb gewoon decemberzegels gebruikt. 1,06 per stuk tegenover 1,14 wat gewone zegels kosten. Tip: alle decemberzegels vanaf 2010 mag je ook nog gebruiken zonder bij te plakken.

5 maanden geleden

De decemberzegels zijn €1,06 per stuk en de normale €1,14. Het scheelt dus €0,08

5 maanden geleden

December zegels zijn 8 cent goedkoper dan de andere zegels. Gewone zegels zijn even duur als geboortezegels. Zoals de mevrouw van het post nl punt waar ik het kocht, ze kunnen niet door de envelop heen kijken of er een geboortekaartje of kerstkaartje inzit. Dus je kunt ze prima gebruiken. Het kan alleen gebeuren dat het versturen misschien iets langer duurt. Maar volgens post nl krijg je alleen voorrang met rouwpostzegels.

5 maanden geleden

Reactie op Zetjex

een tip van mij is geboortezegels! goedkoopste van allemaal en zet spoed op ...
Die zijn even duur als de normale postzegels 🤣

5 maanden geleden

Heel toevallig van de week nog met mijn moeder over gehad, je kan ze gebruiken maar post met december zegels hebben een langere levertijd 3 - 4 werkdagen dan normale post met 1 - 2 werkdagen.

5 maanden geleden

Reactie op EliseXBaby1

Heel toevallig van de week nog met mijn moeder over gehad, je kan ze gebrui ...
Dit inderdaad.

5 maanden geleden

Reactie op GetalenteerdeRoos756026

December zegels zijn 8 cent goedkoper dan de andere zegels. Gewone zegels z ...
Precies dit kreeg ik ook te horen, dus ook decemberzegels gekocht. Geboortezegels zijn alleen voor het mooie, niet sneller qua bezorging. En post duurt deze tijd van het jaar toch altijd langer. Lijkt me ook sterk dat ze alle decemberzegels er apart uit filteren om later te gaan bezorgen 🤔

5 maanden geleden

Reactie op Snen

Precies dit kreeg ik ook te horen, dus ook decemberzegels gekocht. Geboorte ...
Post met decemberzegels gooi je hier in een aparte bak. Maar er wordt wel degelijk gesorteerd op soort postzegel. Een gewone postzegel of geboortezegel zal altijd meer prioriteit hebben dan kerstzegel.

5 maanden geleden

Reactie op M_1986

Post met decemberzegels gooi je hier in een aparte bak. Maar er wordt wel ...
Achja tegenwoordig krijgt iedereen het toch wel te horen via whatsapp. Kaartje is een beetje mosterd na de maaltijd. Beetje extra tijd maakt dan ook niet meer uit.