Gister avond bij 13+1 m'n spijkerbroeken passen echt niet meer. Eerst nog met het elastiekje maar vorige week ging dat vanaf de middag echt niet meer haha!
Zijn er meer dames waarvan dit niet hun eerste zwangerschap is en je al vroeg een buikje ziet? Ik ben nu 10 weken en je ziet al best een buikje met me 1ste had ik dat echt helemaal niet
13+3 weken zwanger van onze tweede, maar ook nog geen buikje te bekennen. Heel benieuwd wanneer dit een beetje zichtbaar wordt, nu ze zeggen dat het bij een tweede sneller gaat.
2de zwangerschap 12 weken vandaag en nog geen buik. Bij mijn eerst begon ik pas een buik te krijgen met 7,5 maanden. Ik denk dat zijn zusje of broertje hem daar in wilt gaan volgen.
Ik ben vandaag 13 weken maar had van mezelf ook al een buikie dus ik weet niet of dit uberhaupt een bump is 馃ぃ Dit word mn eerste kindje en vraag me steeds af of het normaal is dat ik nog geen bump zie
Ik ben vandaag 13 weken maar had van mezelf ook al een buikie dus ik weet n ...
Ik zit daar ook mee... Ik heb van mezelf ook een buikje. Maar ik denk het al te zien. Mn vriend ziet het nog niet. Maar als ik op mn rug lig voel ik het wel meer.