436 Reacties

4 maanden geleden

13 weken 鉂わ笍

4 maanden geleden

Gister avond bij 13+1 m'n spijkerbroeken passen echt niet meer. Eerst nog met het elastiekje maar vorige week ging dat vanaf de middag echt niet meer haha!

4 maanden geleden

Zijn er meer dames waarvan dit niet hun eerste zwangerschap is en je al vroeg een buikje ziet? Ik ben nu 10 weken en je ziet al best een buikje met me 1ste had ik dat echt helemaal niet

4 maanden geleden

14+2, eerste kindje 馃槂 lijk gewoon opgeblazen 馃

4 maanden geleden

13.2 van 2de kindje

4 maanden geleden

10 weken nu

4 maanden geleden

13+3 weken zwanger van onze tweede, maar ook nog geen buikje te bekennen. Heel benieuwd wanneer dit een beetje zichtbaar wordt, nu ze zeggen dat het bij een tweede sneller gaat.

4 maanden geleden

In de ochtend met 12+2 van de eerste

4 maanden geleden

Reactie op Nathalie333

10 weken nu
Kei schattig

4 maanden geleden

Reactie op Mommyi

Zijn er meer dames waarvan dit niet hun eerste zwangerschap is en je al vro ...
Ben nu 13 weken, en heb een buik die ik bij de eerste pas met 20 weken had...

4 maanden geleden

Gisteren precies 12 weken zwanger van de 2de

4 maanden geleden

2de zwangerschap 12 weken vandaag en nog geen buik. Bij mijn eerst begon ik pas een buik te krijgen met 7,5 maanden. Ik denk dat zijn zusje of broertje hem daar in wilt gaan volgen.

4 maanden geleden

Ik ben vandaag 13 weken maar had van mezelf ook al een buikie dus ik weet niet of dit uberhaupt een bump is 馃ぃ Dit word mn eerste kindje en vraag me steeds af of het normaal is dat ik nog geen bump zie

4 maanden geleden

Links is 10 weken en rechts 14 weken 馃 zwanger van het tweede kindje en mijn lichaam wilt blijkbaar al heel veel ruimte maken haha

4 maanden geleden

Reactie op Strawbsx

Ik ben vandaag 13 weken maar had van mezelf ook al een buikie dus ik weet n ...
Ik zit daar ook mee... Ik heb van mezelf ook een buikje. Maar ik denk het al te zien. Mn vriend ziet het nog niet. Maar als ik op mn rug lig voel ik het wel meer.

4 maanden geleden

Mini baby bump. 14+3 vandaag 馃グ

4 maanden geleden

Is jullie buik evengoed nog zacht?

4 maanden geleden

Reactie op 19achtentachtig

Is jullie buik evengoed nog zacht?
In de ochtend wel maar in de avond is m鈥檔 buik heel gespannen, vrij hard en dubbel zo groot al haha

4 maanden geleden

Reactie op Nathalie333

10 weken nu
Hier ook 馃グ馃グ馃グ 12+3 vandaag 馃槉

4 maanden geleden

Bijna 9 weken ..3e kindje 7e zwangerschap