466 Reacties
6 maanden geleden
11+1 iets terug gezet vandaag.
Was eerst 11 + 4
Het verbaast me elke keer weer hoe zo'n kleintje groeit 😍🥰
6 maanden geleden
Reactie op Momtobe1998
Vorige week de eerste echo en toen te horen gekregen dat we in verwachting ...
Zalig! Had je extra klachten? Of een vermoeden?
6 maanden geleden
Reactie op Silky_syl
Hoe is je echo gegaan? ☺️
Aanstaande woensdag mag ik weer 😊 (ik tel de dagen af!)😅
6 maanden geleden
Reactie op Ravne
Aaah gefeliciteerd. Tweelingen zijn zo geweldig 🥰. Die van mij worden over ...
Oh wat leuk 😍 Ja ik vind het echt zo bijzonder en voel me zo gezegend. Vertelden ze bij jou ook dat ze het wel spannender vinden; zwanger zijn van een tweeling? Ze moeten het misschien zeggen maar ze attendeerden wel op mogelijk meer kans op zwangerschapsvergiftiging of vroeggeboorte. Maar verder ben ik heel blij hoor! Alleen vind het wel echt spannend. Mijn vriend is helemaal op een roze (of blauwe, of beide) wolk 😍👶🏼👶🏻
6 maanden geleden
Reactie op Zonsondergang
Zalig! Had je extra klachten? Of een vermoeden?
Nee helemaal niet. Ook niet sneller een dikke roze streep oid. Was wel erg misselijk maar ben vandaag 8 weken en die misselijkheid is bijna weg. Dus echt totaal niet zien aankomen 🥰
6 maanden geleden
Reactie op Channnn2204
Maandag mijn eerste echo gehad, 7,1 week. en meteen helemaal verliefd 🥰� ...
Ik ben ook uitgerekend 30 dec ☺️
6 maanden geleden
Reactie op Momtobe1998
Vorige week de eerste echo en toen te horen gekregen dat we in verwachting ...
Ik ben ook in verwachting van een tweeling. Ik had de echo afgelopen maandag. En kreeg te horen dat er 2 kloppende hartjes te zien waren. En dat zag je ook heel duidelijke🥹 ze gaven bij mij wel aan dat de ene baby kleiner was dan de andere. Dus moet dinsdag nog een echo laten maken 🥺
6 maanden geleden
Reactie op Momtobe1998
Oh wat leuk 😍 Ja ik vind het echt zo bijzonder en voel me zo gezegend. Ver ...
Dat is inderdaad gewoon protocol. En hoe lullig het ook klinkt: de kansen zijn ook groter. Is mij toen ook allemaal medegedeeld, maar ik had zoiets van "we zien we hoe het komt".
De verloskundige vertelde mij destijds iets wat mij mega veel kracht gaf. Ze zei "onze lichamen zijn in principe gemaakt voor het dragen van 1 kind.. Daarom is dat de" norm". Maar tegelijk willen onze lichamen natuurlijk zo veel mogelijk voortplanten. Zo veel mogelijk nageslacht maken, evolutionair gezien. Jij bent nu zwanger van een 2 eiige tweeling. Dat betekent dat je lichaam heeft gezegd "weet je wat? Doe mij maar 2 kindjes tegelijk. Ik ben sterk genoeg. Ik kan dit aan!", en 2 eitjes heeft aangemaakt."
Ik vond dat echt een prachtige gedachte 🥰. Nu bleek overigens dat mij lichaam absoluut niet gemaakt is om 2 kindjes te dragen 😂 (ik heb 2 halve baarmoeders, dus ze hadden heel weinig ruimte. Zaten samen in 1 helft), maar goed, daar kwamen we heeel gelukkig pas na de bevalling achter.
6 maanden geleden
Reactie op Daphne Botschuijver
Ik ben ook in verwachting van een tweeling. Ik had de echo afgelopen maanda ...
Hier scheelden ze op de eerste echo 4 of 5 dagen. Maar was uiteindelijk helemaal goed. 1 was wel veel kleiner bij geboorte, (1475 gram. Zus was 2195 gram) maar dat kwam door flinke complicaties bij mij.
6 maanden geleden
Reactie op Strawbsx
Ik ben ook 15 december uitgerekend🥰❤️! Gefeliciteerd allebei!
Ik ook haha!