466 Reacties

5 maanden geleden

Vandaag echo gehad blijk iets minder ver te zijn dan verwacht zit nu op kleine 7 weken

5 maanden geleden

12+4. Bizar wat een groot verschil met de eerste echo. Echt al een kindje 😍

5 maanden geleden

Vanmorgen 11+2 🥰

5 maanden geleden

Vanmorgen 10+2

5 maanden geleden

Vandaag de 2e echo gehad. Kloppend hartje en actieve baby, er werd zelfs even gezwaaid 😂🥰 twee handjes en twee voetjes gezien. Bizar dat dit in mijn buik zit! De verloskundige gaf aan dat ze de groei wat traag vindt, bij de eerste echo een week terug gezet en nu weer vier dagen, maar de radioloog maakte zich hier geen zorgen om en vond het er allemaal prima uit zien. Inmiddels had de verloskundige ons al lekker gemaakt met "misschien voor de zekerheid volgende week weer een echo". De radioloog vond dat niet nodig, maar omdat het al beloofd was, mogen we volgende week toch nog een keertje een kijkje nemen :)

5 maanden geleden

Reactie op Mamaindec2022

12+4. Bizar wat een groot verschil met de eerste echo. Echt al een kindje � ...
Prachtig! En een hele duidelijke NUB te zien😜🥰🫢

5 maanden geleden

Vandaag 10+3 15 december uitgerekend

5 maanden geleden

Vandaag, 11+3. De baby was erg actief maar had weinig zin zich echt goed te laten zien. Met heel veel schudden en bewegen heeft de verloskundige toch dit beeld kunnen krijgen. Uitgerekende datum stond op 11-12 maar is vervroegd naar 8-12

5 maanden geleden

Vandaag de tweede echo bij onze verloskundige gehad! Gemeten op 10+3. Uitgerekend op 16-12-2024, maar hij wordt eerder gehaald middels een keizersnede. Bizar om te zien dat het nu echt een kindje is, en druk!!! Net als ons eerste kindje... Lekker aan het spelen met z'n navelstreng. Lief! 🩵👶🏼🩷

5 maanden geleden

Gisteren de echo gehad 12+2 :) Kindje was super actief, heerlijk om te zien

5 maanden geleden

Vandaag weer even kunnen kijken wat was het bewegelijk zelfs even zwaaien ( 9+

5 maanden geleden

Was gisteren 8+4. Super kleine frummeltjes zijn het 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Flower221

Prachtig! En een hele duidelijke NUB te zien😜🥰🫢
Ja nu je het zegt je ziet de nub echt heel mooi🥰

5 maanden geleden

Vandaag 10 weken echo gehad. Ik dacht dat we 10w1d waren maar toch vooruit gezet naar 10w4d. Ben heel benieuwd of iemand kan zien of het een jongen of meisje wordt. Was met inwendige echo ;)ik denk zelf een jongetje met de ramzi techniek

5 maanden geleden

Reactie op SharR86

Vandaag 10 weken echo gehad. Ik dacht dat we 10w1d waren maar toch vooruit ...
Hoe werkt zo Ramzi theckniek

5 maanden geleden

Reactie op Dina💙🩷

Hoe werkt zo Ramzi theckniek
Hier leggen ze het heel duidelijk uit https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/ramzi-theorie/#:~:text=De%20Ramzi%2Dtheorie%20is%20een,geslacht%20van%20je%20kindje%20is.

5 maanden geleden

Termijn echo gehad. Begonnen op 16-12-2024, nu is de definitieve datum 12-12-2024.

5 maanden geleden

Termijn echo gehad! Morgen 10 weken uitgerekend op 20/12, we mochten ook filmen dan zie je het zo leuk die armen en benen 🥰

5 maanden geleden

Reactie op laurajohn

Termijn echo gehad. Begonnen op 16-12-2024, nu is de definitieve datum 12-1 ...
Dat is een mooie datum! En toevallig ook mijn geboortedag :)

5 maanden geleden

Reactie op Soesje10

Was gisteren 8+4. Super kleine frummeltjes zijn het 🥰
Ik ben vandaag 8+4 volgens de verloskundige en uitgerekend op 29 december.. Inderdaad heel grappig om zo'n klein frummeltje te zien!