Sommige van ons hebben de eerste echo al gehad en bij sommige van ons zit de eerste echo er aan te komen.
Ik dacht misschien is het leuk om een foto van je echo met elkaar te delen ✨
Vandaag de 2e echo gehad. Kloppend hartje en actieve baby, er werd zelfs even gezwaaid 😂🥰 twee handjes en twee voetjes gezien. Bizar dat dit in mijn buik zit!
De verloskundige gaf aan dat ze de groei wat traag vindt, bij de eerste echo een week terug gezet en nu weer vier dagen, maar de radioloog maakte zich hier geen zorgen om en vond het er allemaal prima uit zien. Inmiddels had de verloskundige ons al lekker gemaakt met "misschien voor de zekerheid volgende week weer een echo". De radioloog vond dat niet nodig, maar omdat het al beloofd was, mogen we volgende week toch nog een keertje een kijkje nemen :)
Vandaag, 11+3.
De baby was erg actief maar had weinig zin zich echt goed te laten zien. Met heel veel schudden en bewegen heeft de verloskundige toch dit beeld kunnen krijgen. Uitgerekende datum stond op 11-12 maar is vervroegd naar 8-12
Vandaag de tweede echo bij onze verloskundige gehad! Gemeten op 10+3. Uitgerekend op 16-12-2024, maar hij wordt eerder gehaald middels een keizersnede.
Bizar om te zien dat het nu echt een kindje is, en druk!!! Net als ons eerste kindje... Lekker aan het spelen met z'n navelstreng. Lief! 🩵👶🏼🩷
Vandaag 10 weken echo gehad. Ik dacht dat we 10w1d waren maar toch vooruit gezet naar 10w4d. Ben heel benieuwd of iemand kan zien of het een jongen of meisje wordt. Was met inwendige echo ;)ik denk zelf een jongetje met de ramzi techniek
Hier leggen ze het heel duidelijk uit https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/ramzi-theorie/#:~:text=De%20Ramzi%2Dtheorie%20is%20een,geslacht%20van%20je%20kindje%20is.