466 Reacties

5 maanden geleden

Gisteren een mooie echo gehad🥰 onze frummel was 8.2 weken en precies volgens mijn berekeningen 💙🩷

5 maanden geleden

Ons kleine Gumpy van de week voor de tweede keer gezien. Een acrobaat die niet stil wil liggen en het liefst met voetjes in de lucht ligt zoals je op de foto ziet

5 maanden geleden

Echo 8+2 dagen afgelopen dinsdag. 3 daagjes vooruit gezet voor nu. Aanstaande maandag de termijnecho en dan weten we de precieze uitgerekende datum 🤗

5 maanden geleden

Vandaag de termijn echo. Precies 10 weken zwanger. De kleine frummel was al lekker aan het bewegen in m’n buik 🥰 Ik heb nagenoeg geen kwaaltjes en klachten. Dit maakt me soms wat onzeker maar nu na een 2e goede echo ebt dat gevoel steeds meer weg 😃

5 maanden geleden

9+4, was lekker druk aan het bewegen al haha

5 maanden geleden

Ons ‘haribo beertje’ met 9+4 💝😋

5 maanden geleden

12+6

5 maanden geleden

Vandaag een positieve 13-weken echo gehad na een goede NIPT uitslag eerder dus helemaal in de wolken 🥰🤰🏼

5 maanden geleden

11 weken en 15-12 uitgerekend 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Ste13

11 weken en 15-12 uitgerekend 🥰
Mooi 🤩 ik ben ook 15-12 uitgerekend

5 maanden geleden

Afgelopen week termijn echo gehad. Zag er allemaal goed uit. 1 dag naar voren gezet. Nu 8 december uitgetekend. Vandaag precies 12 weken🥰

5 maanden geleden

11 weken vandaag, 15 december uitgerekend. Bewust alleenstaande moeder

5 maanden geleden

Reactie op Flower221

Prachtig! En een hele duidelijke NUB te zien😜🥰🫢
Jaa ze benoemde het zelfs tijdens de echo haha. Dit lijkt op een meisje toch??

5 maanden geleden

Reactie op Mamaindec2022

Jaa ze benoemde het zelfs tijdens de echo haha. Dit lijkt op een meisje toc ...
Ja zeker een meisje! 🩷

5 maanden geleden

termijn echo gehad 🩷🩵 alles goed, heel beweegelijk , 2 dagen vooruit gezet dus 14 dec uitgerekend!

5 maanden geleden

Vandaag termijn echo gehad en ben nu 10 weken en 5 dagen 🥰

5 maanden geleden

Vanochtend onze 2e echo gehad. 3 weken terug op precies 7 weken en vandaag naar 10+1 gezet, een dagje voorruit dus. Uitgerekend op 22-12. Ook het hartje luid en duidelijk gehoord, baby heeft ook wat schopjes laten zien haha.

5 maanden geleden

Reactie op Lisalisches

Vanochtend onze 2e echo gehad. 3 weken terug op precies 7 weken en vandaag ...
Kan dat al met 10 weken ?

5 maanden geleden

Reactie op Dina💙🩷

Kan dat al met 10 weken ?
Wat het hartje horen? Ja blijkbaar wel, ik wist niet dat we die te horen zouden krijgen maar toch echt gehoord al!

5 maanden geleden

Reactie op Lisalisches

Wat het hartje horen? Ja blijkbaar wel, ik wist niet dat we die te horen zo ...
Ooh ik moet nog 1 week wachten volgende week maandag 10+2 kan niet wachten die weken duren zo lang