466 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Dina💙🩷

Ooh ik moet nog 1 week wachten volgende week maandag 10+2 kan niet wachten ...
Pff ja ik voel je, vindt ook elke keer zo lang duren. Gelukkig nu weer leuke beelden om naar te kijken tot de volgende echo!

5 maanden geleden

Reactie op Lisalisches

Pff ja ik voel je, vindt ook elke keer zo lang duren. Gelukkig nu weer leu ...
Waneer heb je de volgende echo hoeveel zit daar tussen

5 maanden geleden

Reactie op Dina💙🩷

Waneer heb je de volgende echo hoeveel zit daar tussen
Mijn volgende is de "13 weken" en die heb ik op 19 juni. Daarna pas weer 20 weken echo, tussendoor rond de 16 weken wel een hartslag controle.

5 maanden geleden

Reactie op Lisalisches

Mijn volgende is de "13 weken" en die heb ik op 19 juni. Daarna pas weer 20 ...
Konden ze maar elke week echo hahaha

5 maanden geleden

Reactie op Dina💙🩷

Konden ze maar elke week echo hahaha
Dat zou top zijn!

5 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad ❤️ 3 dagen vooruit gezet dus uitgerekend op 14 december Heel actief en we hebben ook het hartje gehoord 😊

5 maanden geleden

Reactie op Mamaindec2022

Jaa ze benoemde het zelfs tijdens de echo haha. Dit lijkt op een meisje toc ...
hier benoemde ze het ook, ze vroeg wel eerst netjes. ze denkt ook een meisje, maar omdat ik nu op 11.3 is is het met 70% kans 🤣

5 maanden geleden

Vandaag weer mogen spieken bij de termijn echo! Het was heerlijk actief🥰

5 maanden geleden

Vandaag vastgezet op 11+2 weken, 14 december uitgerekend. 🥰 Mijn vriend en ik denken al wat te zien tussen de beentjes 😅

5 maanden geleden

Vandaag 13 weken echo gehad met 12+5 🥰 helemaal verliefd!

5 maanden geleden

Woensdag de termijnecho gehad, toen gezet op 10.3, gisteravond een echo gehad bij Erasmus en die vrouw zei dat ik 2 dagen verder was... hou uiteraard toch maar de VK aan, maar hey! 2 dagen scheelt veel in dit stadium hahaha. Over 2 weken nog maar eens vragen bij een nieuwe echo van de VK 😅

5 maanden geleden

Reactie op Jessiee1994

Vandaag vastgezet op 11+2 weken, 14 december uitgerekend. 🥰 Mijn vriend en ...
Elke baby heeft op dit termijn hetzelfde uitsteeksel dus lijken allemaal jongetjes dus helaas is dat nog niet mogelijk. Pas vanaf 13 weken is het geslachtsdeel zichtbaar

5 maanden geleden

Vandaag termijn echo 3 dagen vooruit 11 weken en 3 dagen nu. En 14 december uitgerekend 💙🩷👶🏻

5 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad. Alles ziet er goed uit voor zover ze dat kunnen beoordelen in deze vroege fase. Ik heb in ieder geval weer geweldige beelden gezien. Frummel was aan het gapen, drinken van het vruchtwater, zwaaien..mijn dag kan niet meer stuk. 🥹🥰

5 maanden geleden

8+3🩵🩷

5 maanden geleden

Echo met 5+5 volgens de schatting. Vanwege mijn onregelmatige cyclus was ik geschat op 8+5 via de telefoon, bij de echo bleek het 3 weken korter te zijn! Wel heel bijzonder om zo een klein embryo te kunnen zien en het hartje klopt al! Hopen dat het goed blijft gaan 🤞🏼❤️

5 maanden geleden

Reactie op nn85

Vandaag de 13 weken echo gehad. Alles ziet er goed uit voor zover ze dat ku ...
Oeh heb die echo net in mijn 14 weken, kan niet wachten om mijn Nuggie weer te zien.🥰

5 maanden geleden

Vorige week met 9+5 de uk nog mogen bewonderen, maar voor vanavond toch weer een pretecho ingepland. Kijk er weer zo naar uit😍 Daarna 12 juni de 13-weken echo

5 maanden geleden

Vandaag 10+3! De eerste echo was niet goed gemeten, waardoor hij ouder geschat was. Nu bij de termijnecho dus zorgen dat hij niet hard genoeg groeide. Extra termijnecho gekregen en hij groeit prima, de eerste echo bleek dus te enthousiast ingeschat. Kloppend hartje en goed actief! 🥰

5 maanden geleden

Gisteren bij 9+2! We hebben deze in Amerika laten maken, want we zijn van week 5 tot week 10 van mijn zwangerschap hier op reis! Maar we konden niet wachten tot onze eerste echo in Nederland. Het hartje klopte goed 🥰