466 Reacties

5 maanden geleden

Onze termijnecho bij 11+3 weken. Al echt een kleine baby zo bijzonder. Uitgerekend op 9 december ❤️

5 maanden geleden

Benieuwd of je iets kunt zien, voorgevoel zegt een jongen. Vandaag 10.5.

5 maanden geleden

Ik was helemaal verbaasd dat ze het al zo mooi in beeld konden brengen. Vandaag met 10+5😍

5 maanden geleden

Ik denk ook een jongen

5 maanden geleden

Echo 9.2 weken💙🩷

5 maanden geleden

Hier kan je nog niks van zeggen. Veel baby’s hebben met dit termijn een uitsteekseltje. Mijn dochter en deze baby precies zo met 10+5. Paar dagen later hadden beide een meisjes nub.

5 maanden geleden

Reactie op DDIPS

Vorige week met 9+5 de uk nog mogen bewonderen, maar voor vanavond toch wee ...
Ik heb 12 juni ook de 13 weken echo! Ik ben dan 13 weken + 3 dagen. Uitgerekend 15 december

5 maanden geleden

Vandaag 13+3, benieuwd ook of je al iets kan zien. Volgende week een pretecho met geslachtsbepaling ingepland 🥰

5 maanden geleden

Reactie op Silky_syl

Vandaag 13+3, benieuwd ook of je al iets kan zien. Volgende week een pretec ...
O wat spannend. Wat een mooie echo zeg. Groeit flink 🤗

5 maanden geleden

10+1 vandaag 🥹👶🏼

5 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad. Onze kleine wilt zich niet zo graag laten zien want net als bij de verloskundige was het weer een kunst om alles goed te bekijken maar hij is goedgekeurd! Alles zit erop en eraan 🩵 Vandaag ook een goede uitslag van de vlokkentest dus eindelijk wat rust en kan ik gaan genieten 🤍

5 maanden geleden

Reactie op Silky_syl

Vandaag 13+3, benieuwd ook of je al iets kan zien. Volgende week een pretec ...
Kan dat dan al? Heb dacht dat het pas kon met 16-17 weken😅

5 maanden geleden

Reactie op Lautjeve

10+1 vandaag 🥹👶🏼
Dit lijkt een beetje op mijn echo van 11 weken. Ik kon toen niet thuisbrengen of dit nou op de rug of de voorkant was 🤣. En hij zei wilde ook niet draaien.

5 maanden geleden

Vandaag termijn echo gehad 10+5 hierna medische circuit in ziet iemand iets geks op de afbeelding dat er een reden is ?

5 maanden geleden

Extra foto

5 maanden geleden

Reactie op panda 123

Vandaag termijn echo gehad 10+5 hierna medische circuit in ziet iemand iets ...
Hebben ze je niet uitgelegd waarom je medisch wordt? Lijkt me niet dat ze dit zomaar doen. Heb verder geen verstand van echo’s

5 maanden geleden

Reactie op sannestrijbos21

Hebben ze je niet uitgelegd waarom je medisch wordt? Lijkt me niet dat ze d ...
Nee ze waren kijken en toch graag even ziekenhuis ook kijken. ( Medische wegens gewicht dus dat weet ik maar zou vanaf 20weken zijn ?

5 maanden geleden

Reactie op Dylana1407

Kan dat dan al? Heb dacht dat het pas kon met 16-17 weken😅
Ja, heb een praktijk gevonden die het vanaf 14 weken al doet!

5 maanden geleden

Eergister de 13 weken echo gehad en die kleine was koprolletjes aan het maken zoals de arts het noemde haha. Erg beweeglijk babietje zag ik en al echt een mensje. Ik zag vingertjes, voetjes, etc, alles duidelijk. Geweldig. ❤

5 maanden geleden

Reactie op Silky_syl

Ja, heb een praktijk gevonden die het vanaf 14 weken al doet!
Waar ga je heen? Ik ga met 14+3 dagen naar Jan Koning, ben benieuwd naar ervaringen!