466 Reacties

5 maanden geleden

Vandaag weer echo gehad ❤️ 12+3, erg bewegelijk baby'tje, zo onwijs mooi om te zien 🥰

5 maanden geleden

Gister termijn echo gehad! 10+5🥰 beweegt goed en ziet er voor nu allemaal goed uit🙏🏻 uitgerekend op 25 december

5 maanden geleden

Gisteren ons frummeltje mogen bewonderen 10.1 weken💙🩷

5 maanden geleden

De kleine baby met 13+2 (op de meting 13+6 zelfs) 🥰

5 maanden geleden

Ook ik zou hier graag met trots en veel liefde onze eerste echo delen. Aangezien wij een 5e icsi traject achter de rug hebben, ik zwanger ben geraakt van maar liefst twee mini’s, maar ze helaas ook weer ben verloren🌟🌟..🥹 Deze vroege echo was met 4 weken zwangerschap 🙏🏾

5 maanden geleden

Reactie op MrsFlyer

Gister termijn echo gehad! 10+5🥰 beweegt goed en ziet er voor nu allemaal ...
Precies het zelfde hier ^^

5 maanden geleden

Net terug van de 13 weken echo 😍 onze smurf weer mogen bewonderen en voor het eerst het hartje mogen horen 🥰 Ik heb heel erg geprobeerd de nub te ontdekken, maar helaas… nog even geduld hebben 🤣 Alles was in elk geval goed. Veel organen mogen zien, de aorta en longslagader. Verder groeit ie goed gemiddeld en is de datum hetzelfde gebleven 😊

5 maanden geleden

Reactie op BHD

Waar ga je heen? Ik ga met 14+3 dagen naar Jan Koning, ben benieuwd naar er ...
Ik ga naar Echowonder

5 maanden geleden

Reactie op Dilana2017

Ook ik zou hier graag met trots en veel liefde onze eerste echo delen. Aang ...
Wat verdrietig, heel veel sterkte 🤍

5 maanden geleden

Gisteren onze termijnecho gehad van onze 2 baby’s. (Dit is er eentje want die andere wilde absoluut niet mooi op de foto😂) Uitgerekende datum nu officieel 26 dec en we hebben ook beide hartjes horen kloppen. Wat bijzonder .. 🥹 We zijn helemaal gelukkig!

5 maanden geleden

12 weken en 4 dagen vanochtend 13 weken echo. Alles was goed. Paar keer goed de nub in beeld. Denk dat ik wel weet wat het word 💙 mijn symptomen die ik nu heb zijn ook bij me andere 3 jongens zo geweest. Alleen bij me dochter niet.

5 maanden geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad. Was zo zenuwachtig maar gelukkig was alles goed! 13w+4

5 maanden geleden

Vorige week echo 10+3 gehad, de kleine zwaaide zelfs even... Zelf nog nooit zover gekomen na 5 miskramen. Blijft spannend! 24 december uitgerekend 🎄 🎄.

5 maanden geleden

Reactie op Nara999

Vandaag de 13 weken echo gehad. Was zo zenuwachtig maar gelukkig was alles ...
Krijg je ook foto’s mee met de 13 weken echo?

5 maanden geleden

Reactie op Lautjeve

Ja zeker. Vlak na de echo gaf ze 1 papieren fotootje en 10 minuten later kreeg ik een linkje doorgestuurd met meerdere foto's

5 maanden geleden

Reactie op Lautjeve

Wij foto én op een usb stick

5 maanden geleden

Reactie op Nara999

Vandaag de 13 weken echo gehad. Was zo zenuwachtig maar gelukkig was alles ...
Ik mag morgen de 13 weken echo doen

5 maanden geleden

Wij hebben de 13 weken echo pas met 14 weken. Er was geen plek… 🤣 Volgende week maandag ook weer een echo met 12+3.

5 maanden geleden

Gisteren de 13 weken echo gehad bij 14+0. Wat een wonder ❤️

5 maanden geleden

Echo gehad weekje nog voor de 13 weken echo. Kon echt niet zo lang wachten . 12+6