Sommige van ons hebben de eerste echo al gehad en bij sommige van ons zit de eerste echo er aan te komen.
Ik dacht misschien is het leuk om een foto van je echo met elkaar te delen ✨
Ook ik zou hier graag met trots en veel liefde onze eerste echo delen. Aangezien wij een 5e icsi traject achter de rug hebben, ik zwanger ben geraakt van maar liefst twee mini’s, maar ze helaas ook weer ben verloren🌟🌟..🥹 Deze vroege echo was met 4 weken zwangerschap 🙏🏾
Net terug van de 13 weken echo 😍 onze smurf weer mogen bewonderen en voor het eerst het hartje mogen horen 🥰
Ik heb heel erg geprobeerd de nub te ontdekken, maar helaas… nog even geduld hebben 🤣
Alles was in elk geval goed. Veel organen mogen zien, de aorta en longslagader. Verder groeit ie goed gemiddeld en is de datum hetzelfde gebleven 😊
Gisteren onze termijnecho gehad van onze 2 baby’s. (Dit is er eentje want die andere wilde absoluut niet mooi op de foto😂) Uitgerekende datum nu officieel 26 dec en we hebben ook beide hartjes horen kloppen. Wat bijzonder .. 🥹 We zijn helemaal gelukkig!
12 weken en 4 dagen vanochtend 13 weken echo.
Alles was goed. Paar keer goed de nub in beeld. Denk dat ik wel weet wat het word 💙 mijn symptomen die ik nu heb zijn ook bij me andere 3 jongens zo geweest. Alleen bij me dochter niet.
Vorige week echo 10+3 gehad, de kleine zwaaide zelfs even... Zelf nog nooit zover gekomen na 5 miskramen. Blijft spannend! 24 december uitgerekend 🎄 🎄.