466 Reacties

6 maanden geleden

Ik moet nog tot 13 mei wachten duurt me veel te lang

6 maanden geleden

Reactie op anita2019

Mag ik jou hierover even privé berichten?
Ja hoor, geen probleem 🙂

6 maanden geleden

Misschien een rare vraag. Maar ik heb 2 jongens van 13 en 11 jaar. Toen ik zwanger was van hun, zette ze de echo's allemaal op een dvd die we steeds mee terug moesten nemen om de volgende erbij te laten zetten. Is dit nu ook soortgelijk het geval? Eventueel met een USB-stick? Ik heb 21 mei pas mijn eerste echo en zou hem graag daarna ook willen terug zien 😊

6 maanden geleden

Reactie op CB87

Misschien een rare vraag. Maar ik heb 2 jongens van 13 en 11 jaar. Toen ik ...
Hangt volgens mij van je verloskundige af. Bij mijn eerste zwangerschap (2021), kregen we vaak 1/2 echofoto's uitgeprint mee. Het was een optie om uiteindelijk alle echofoto's die gemaakt worden op een usb-stick (tegen betaling) te krijgen.

6 maanden geleden

Vanmorgen de eerste echo gehad! Een goeie/betrouwbare meting doen was lastig dus over 3 weken gaan we terug. Maar al zo blij dat het op de goeie plek zit en het hartje klopt! 🩷👶🏼🩵

6 maanden geleden

Ongeveer rond de 7 weken vandaag. Rond de 10 weken terug voor een betrouwbare meting. Alles zag er goed uit en een kloppend hartje gezien♥️

6 maanden geleden

Vanmorgen!🥰 precies 8,5 week zoals we zelf ook al dachten. Onze froemel was super goed te zien en we zagen het zelfs al bewegen. 🥰❤️ We zijn zo blij en wat is het bijzonder 🥹💕

6 maanden geleden

Vandaag geschat op 8 week en 5 dagen. Alles zag er super uit. Dit was onze 2e echo over 2 weekjes de termijn echo en de intake. Maar voor nu weer heel erg gerustgesteld namelijk heel erg onzeker maar, is vrij normaal is onze eerste kindje ❤️

6 maanden geleden

Reactie op S17101993

Vandaag geschat op 8 week en 5 dagen. Alles zag er super uit. Dit was onze ...
.

6 maanden geleden

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad, geschat op 8+3, precies zoals we in gedachte hadden. Zo ontzettend onwerkelijk om dit zo gezien te hebben

6 maanden geleden

Vrijdag 28 april m’n 1e echo gehad, met 6 weken en 3 dagen. Het hartje klopt 🥰

6 maanden geleden

Afgelopen donderdag, 7 weken ❤️ met mooi kloppend hartje!

6 maanden geleden

Gisteren met 8+1 🩷🩵 2e echo voor ons. 1e was met 6 weken, wat een verschil al!

6 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad 7.6 .

6 maanden geleden

8w1d 🥰

6 maanden geleden

6+5, kloppend hartje maar vruchtje is 5.3mm. Wel goed in verhouding met het dooierzakje zei de gyn. Door IVF staat het termijn vast maar lijkt wat klein toch? Volgende week weer kijken.

6 maanden geleden

Onze 3e echo gehad. Vandaag 8+1 en een bewegend babytje gezien met beginnende handjes en voetjes🥺

6 maanden geleden

Vandaag weer een goede echo gehad 🥰 9.2 Langzaam maar zeker komt het vertrouwen weer terug ❤️

6 maanden geleden

Reactie op Cwjnsn

Vandaag weer een goede echo gehad 🥰 9.2 Langzaam maar zeker komt het vertr ...
Wow wat een mooie echo al, echt een kindje!

6 maanden geleden

Vandaag een kloppend hartje gezien met 5+6!🤩