Sommige van ons hebben de eerste echo al gehad en bij sommige van ons zit de eerste echo er aan te komen.
Ik dacht misschien is het leuk om een foto van je echo met elkaar te delen ✨
Misschien een rare vraag. Maar ik heb 2 jongens van 13 en 11 jaar. Toen ik zwanger was van hun, zette ze de echo's allemaal op een dvd die we steeds mee terug moesten nemen om de volgende erbij te laten zetten.
Is dit nu ook soortgelijk het geval? Eventueel met een USB-stick?
Ik heb 21 mei pas mijn eerste echo en zou hem graag daarna ook willen terug zien 😊
Misschien een rare vraag. Maar ik heb 2 jongens van 13 en 11 jaar. Toen ik ...
Hangt volgens mij van je verloskundige af. Bij mijn eerste zwangerschap (2021), kregen we vaak 1/2 echofoto's uitgeprint mee. Het was een optie om uiteindelijk alle echofoto's die gemaakt worden op een usb-stick (tegen betaling) te krijgen.
Vanmorgen de eerste echo gehad! Een goeie/betrouwbare meting doen was lastig dus over 3 weken gaan we terug. Maar al zo blij dat het op de goeie plek zit en het hartje klopt! 🩷👶🏼🩵
Vanmorgen!🥰 precies 8,5 week zoals we zelf ook al dachten. Onze froemel was super goed te zien en we zagen het zelfs al bewegen. 🥰❤️ We zijn zo blij en wat is het bijzonder 🥹💕
Vandaag geschat op 8 week en 5 dagen. Alles zag er super uit. Dit was onze 2e echo over 2 weekjes de termijn echo en de intake. Maar voor nu weer heel erg gerustgesteld namelijk heel erg onzeker maar, is vrij normaal is onze eerste kindje ❤️
6+5, kloppend hartje maar vruchtje is 5.3mm. Wel goed in verhouding met het dooierzakje zei de gyn. Door IVF staat het termijn vast maar lijkt wat klein toch? Volgende week weer kijken.