466 Reacties

6 maanden geleden

8.6 😍

6 maanden geleden

Vandaag met 6+5 eerste echo gehad met een kloppend hartje!

6 maanden geleden

Met 7+0 . Ben nu op ongeveer 7.5 week gezet. Kloppend hartje gezien

6 maanden geleden

Reactie op Lisalisches

Ja ik ben zo blij, nadat ik op 17 maart met 6+3 een miskraam heb gehad nu e ...
haha onze baby ook op mijn man zijn verjaardag, 9 april!

6 maanden geleden

vandaag een echo met 5+6, vruchtzakje en dooierzakje te zien en zelfs hartactiviteit te zien! nog geen duidelijke embryo maar goed, die moet er wel ergens zijn als er hartactiviteit is ;)

6 maanden geleden

Reactie op Roosviceee

haha onze baby ook op mijn man zijn verjaardag, 9 april!
Super leuk!

6 maanden geleden

Precies 9 weken. Was zelfs al druk aan het bewegen 🥹 ik ben helemaal happy

6 maanden geleden

Gisteren, 8+2. Kloppend hartje gezien🥰

6 maanden geleden

Vandaag echo gehad, 6 +2 moet ongeveer kloppen. En een kloppend hartje! Mooi begin ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Zoesophie

Vandaag echo gehad, 6 +2 moet ongeveer kloppen. En een kloppend hartje! Moo ...
Wat fijn! Heb m morgen ook rond dit termijn, best wel zenuwachtig of ik wat zie😫

6 maanden geleden

Reactie op Juulby

Wat fijn! Heb m morgen ook rond dit termijn, best wel zenuwachtig of ik wat ...
Komt goed, vertrouw op je lichaam!!! Ik duim voor je mee

6 maanden geleden

Reactie op Zoesophie

Komt goed, vertrouw op je lichaam!!! Ik duim voor je mee
Lief!!

6 maanden geleden

8 weken, volgende week mijn 2e echo, kan echt niet wachten om mijn boefje weer te zien 🥰

6 maanden geleden

Mijn baarmoeder zit blijkbaar vandaag zo ver naar achter (als ik het nou goed begrepen heb) dat het zelfs met een inwendige echo moeilijk te zien was bij 7+1. De echo ziet er dan ook niet zo speciaal uit haha! Herken het niet eens als ik het vergelijk met andere echo’s hieronder. Ze verwacht dat het bij de echo over 2 weken ook weer inwendig zal moeten. Maar goed, qua formaat en kloppend hartje alles goed ❤️

6 maanden geleden

Reactie op BrittWB24

Mijn baarmoeder zit blijkbaar vandaag zo ver naar achter (als ik het nou go ...
Ik had dit gisteren ook en zelfs inwendig een hele waas ervoor. Terwijl de eerste keer juist makkelijk via de buik ging. Dus wie weet de volgende keer.

6 maanden geleden

Vandaag met 10 weken en wat is het al een verschil met 2 weken terug! Een super actief kindje echt zo lief om te zien 🥰

6 maanden geleden

Vandaag met 7 weken onze eerste echo gehad. Meteen een mooi knipperend hartje gezien🥰. Qua meting zat de baby op 6+6 😊. 24ste mogen we terugkomen voor een 2de echo.

6 maanden geleden

Vandaag 7+6. Uitwendige echo. 18 december uitgerekend 🩷🩵

6 maanden geleden

8 weken en 5 dagen zwanger zooo blij om te zien dat alles goed is. Uitgerekend datum is 12-12-24 ik ben gek op dubbele cijfers, i love it! Kan niet wachten op de 11 weken echo, ik vindt dit allemaal zo fantastisch! Echt een feestje🥳🙏❤️

6 maanden geleden

Gisteren pracht echo gehad! Ik blijk iets verder dan gedacht: 8+1 vandaag. 16-12 voor alsnog uitgerekende datum. Ik ben zoooo blij😍