466 Reacties

6 maanden geleden

Eerste echo gehad 🥹💖 10+3 zo bijzonder!!

6 maanden geleden

Jaaa vandaag eindelijk de eerste echo. Van ons patatje zoals m'n zoontje zegt hahahah. T hartje klopt al mooi we dachten 8+3 en zijn gezet op 8+4

6 maanden geleden

Vandaag de eerste echo gehad Een klein humpie van 9 weken🥹🤍

6 maanden geleden

10+2 kijk die kleine vingertjes 😍 hij/zij was al druk aan het zwaaien en trappelen

6 maanden geleden

Reactie op Westland89

Hoeveel weken ben je hier? 😊
10+1 was deze echo!

6 maanden geleden

Dinsdag de eerste echo gehad❤️ bij 7+5 . Was echt verbaasd hoe goed je de kleine kon zien, zelfs al een beginnend oogje! 🥰

6 maanden geleden

Vandaag eindelijk een betere meting kunnen doen bij een pretecho! Ingepland omdat we het dit weekend aan onze ouders en broer/zus gaan vertellen. 8+4! 🩷👶🏼🩵

6 maanden geleden

Al 9 weken en 2 dagen we dachten eerst 6 weken 🥰

6 maanden geleden

Vanmorgen de tweede echo gehad. 10+4 vandaag. Armen benen en zelf al duidelijk het mondje en neusje zichbaar 🩵🩷 verlieft 🥰

6 maanden geleden

8+6 🥰🥰 helemaal verliefd

6 maanden geleden

7+4

6 maanden geleden

10+6 ❤️

6 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

10+6 ❤️
De 10 weken heb ik volgende week zaterdag 😍🤩 ben benieuwd

6 maanden geleden

De gynaecoloog wist niet hoe ver ik was ik moet woensdag terug komen of alles ook goed groeit

6 maanden geleden

Reactie op Manonetje3

Gisteren pracht echo gehad! Ik blijk iets verder dan gedacht: 8+1 vandaag. ...
Zelfde uitgerekende datum! Leuk!!

6 maanden geleden

Afgelopen zaterdag geluk gehad dat de verloskundige echos moest oefenen. Toen precies 9 weken. Moest zo lachen om dit beeld.

6 maanden geleden

Echo van 6+3 en daaronder van 8+2. De kleine groeit goed❤️

6 maanden geleden

Vanmorgen vroeg 😀 7+2 kloppend hartje ♥️

6 maanden geleden

Reactie op Ste13

Zelfde uitgerekende datum! Leuk!!
Leuk om precies samen te lopen. Wanneer heb je de termijn echo? Blijkbaar is 16 december gebleken de dag waarop mensen het meest balen om jarig te zijn 🤣

6 maanden geleden

Ik vond het ZO spannend vandaag!! Maar 7+3 een hele mooie echo met een kloppend hartje ❤️👶🏼🩷💙