466 Reacties
vor 6 Monaten
Vandaag weer een echo mogen doen en het is mooi mee gegroeid met een mooi kloppend hartje inmiddels 9+2 weken over 2 weken de termijn echo!
vor 6 Monaten
Vandaag eerste echo gehad. En tot mijn schrik kreeg ik te horen dat er 2 kloppende hartjes te zien was 🥹
vor 6 Monaten
Gisteren onze 1e echo gehad met 7 weekjes. Zo blij en trots dat het deze keer wel goed was en we al een mooi en sterk kloppend hartje hebben mogen zien🥰 Ik was zo onzeker voor deze echo omdat we in febr een miskraam hebben gehad. Zo blij dat ons meisje van bijna 2 een broertje of zusje mag krijgen🤗💗💙 Ze was mee naar de echo omdat we het nog tegen niemand wilden vertellen. Wat vond ze het leuk, ze zei de hele auto rit mama buik kijken en ze was zo lief ze pakte mijn hand vast en liet deze niet los tijdens de echo. Toen ik klaar was en mezelf weer mocht aankleden zei ze goed gedaan mama en ging klappen. Te schattig toch🤭
vor 6 Monaten
Reactie op Bvta
Gisteren onze 1e echo gehad met 7 weekjes. Zo blij en trots dat het deze ke ...
Ahw wat een schatje
vor 6 Monaten
Vandaag gelukkig een goede termijnecho gehad, en de uitgerekende datum is zelfs iets naar voren gehaald! We zagen in beeld prachtig een kleine druktemaker met een mooi kloppend hartje maar op de foto zie je vooral heel weinig 😂 Gelukkig hebben we genoten van de beelden..
vor 6 Monaten
Reactie op BabyMese
Gefeliciteerd! Bij hoeveel weken zagen ze dat?
Ik ben nu 7 weken. 1 baby is wat kleiner. Die gaan ze nu goed in de gaten houden. Dus volgende week weer een echo
vor 6 Monaten
11+1 uitgerekend op 2 December!
Vanmorgen 2e echo gehad! Wel echt een heel verschil, extra lange echo gehad omdat ons kindje niet stil wou liggen haha.