466 Reacties

vor 6 Monaten

Ik ook hele mooie echo met 6+6 weken en mooi sterk koppend hartje

vor 6 Monaten

Vandaag echo gehad rond 8 weken. Zie totaal geen kind in het haha maar het hartje was een goed hartje dat is het belangrijkste.

vor 6 Monaten

Plus foto van wat verder ( allebei uitwendig trouwens )

vor 6 Monaten

Vandaag weer een echo mogen doen en het is mooi mee gegroeid met een mooi kloppend hartje inmiddels 9+2 weken over 2 weken de termijn echo!

vor 6 Monaten

Vandaag de eerste echo gehad! En geschat op 7+3, wat ik zelf ook dacht 😃 zo blij mee!

vor 6 Monaten

Vandaag eerste echo gehad. En tot mijn schrik kreeg ik te horen dat er 2 kloppende hartjes te zien was 🥹

vor 6 Monaten

9+2 vandaag! ❤️Zo spannend na 2 miskramen. Maar het hartje klopte goed en alles zag er heel goed uit. Uitgerekend op 14 december❤️😍

vor 6 Monaten

Reactie op inge899

Vandaag de eerste echo gehad! En geschat op 7+3, wat ik zelf ook dacht 😃 z ...
Ik ook precies! We lopen gelijk 🩷

vor 6 Monaten

Gisteren onze 1e echo gehad met 7 weekjes. Zo blij en trots dat het deze keer wel goed was en we al een mooi en sterk kloppend hartje hebben mogen zien🥰 Ik was zo onzeker voor deze echo omdat we in febr een miskraam hebben gehad. Zo blij dat ons meisje van bijna 2 een broertje of zusje mag krijgen🤗💗💙 Ze was mee naar de echo omdat we het nog tegen niemand wilden vertellen. Wat vond ze het leuk, ze zei de hele auto rit mama buik kijken en ze was zo lief ze pakte mijn hand vast en liet deze niet los tijdens de echo. Toen ik klaar was en mezelf weer mocht aankleden zei ze goed gedaan mama en ging klappen. Te schattig toch🤭

vor 6 Monaten

Reactie op Bvta

Gisteren onze 1e echo gehad met 7 weekjes. Zo blij en trots dat het deze ke ...
Ahw wat een schatje

vor 6 Monaten

Wij hadden gister onze termijnecho met 10+3 weken en waren 1 jaar getrouwd. Een mooi kloppend hartje gezien en precies meegegroeid vergeleken met de 1e echo. Het wordt steeds echter en begin nu pas echt te beseffen dat er gewoon een kleine baby groeit in mijn buik 🥹

vor 6 Monaten

Reactie op Silky_syl

Wij hadden gister onze termijnecho met 10+3 weken en waren 1 jaar getrouwd. ...
Ik heb vrijdag mijn termijn echo met 10+4 😍 zo mooi om te zien

vor 6 Monaten

6+2 dit was gister met een kloppend hartje

vor 6 Monaten

Vandaag gelukkig een goede termijnecho gehad, en de uitgerekende datum is zelfs iets naar voren gehaald! We zagen in beeld prachtig een kleine druktemaker met een mooi kloppend hartje maar op de foto zie je vooral heel weinig 😂 Gelukkig hebben we genoten van de beelden..

vor 6 Monaten

Reactie op Daphne Botschuijver

Vandaag eerste echo gehad. En tot mijn schrik kreeg ik te horen dat er 2 kl ...
Gefeliciteerd! Bij hoeveel weken zagen ze dat?

vor 6 Monaten

Reactie op BabyMese

Gefeliciteerd! Bij hoeveel weken zagen ze dat?
Ik ben nu 7 weken. 1 baby is wat kleiner. Die gaan ze nu goed in de gaten houden. Dus volgende week weer een echo

vor 6 Monaten

Mijzelf vanwege Moederdag getrakteerd op een extra echo. Nou, wat een cadeau! 🥹 Zo’n groot verschil met een week geleden, het was lekker aan het stuiteren daar binnen. 🤭 10+6 vandaag.

vor 6 Monaten

9+2 ben 15 december uitgerekend 🥰

vor 6 Monaten

11+1 uitgerekend op 2 December! Vanmorgen 2e echo gehad! Wel echt een heel verschil, extra lange echo gehad omdat ons kindje niet stil wou liggen haha.

vor 6 Monaten

Vandaag de termijnecho gehad. 10+4 en uitgerekend op 6 december! Voor het eerste het hartje gehoord wat is dat bijzonder!!! En wat een verschil al weer met de echo van 2 weken geleden, frummel groeit zo snel 🩷💙