59 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben er al uit!. Dit wordt de onze (de naam is gewoon van het voorbeeld). Maar heb de proefdruk al in huis 🥰

2 maanden geleden

Dit word hem 🥰

2 maanden geleden

Ik kom er ook nog niet uit. Bij me zoontje hadden we een leeuwtje dus wil bij deze baby ook een diertje maar het liefst ook een kaartje waar 2 diertjes op staan om zijn grote broer er ook bij te betrekken. Vind het erg lastig dit keer

2 maanden geleden

Omdat het het jaar van de draak is

2 maanden geleden

Reactie op Littlebutterfly

Ik kom er ook nog niet uit. Bij me zoontje hadden we een leeuwtje dus wil b ...
Snap ik, bij mijn zoontje een olifantje. Dus nu 2 olifantjes. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op M_1986

Snap ik, bij mijn zoontje een olifantje. Dus nu 2 olifantjes. 🥰
Super schattig! Vind het kaartje wel heel leuk! Heb er toen met me zoontje toch minder overna gedacht waardoor die wel leuk was maar moeilijk voor een 2e omdat ik toch dezelfde stijl wil

2 maanden geleden

Dit word ons kaartje:

2 maanden geleden

Deze vinden wij erg mooi 😍💙

VRIEND

2 maanden geleden

Ik wilde voor ene zoontje heel graag een kaartje met een wasbeer, maar kon niets vinden. Dus zelf deze ontworpen. Echt onwijs blij mee ❤️ (Naam nog even doorgekrast)

VRIEND

2 maanden geleden

Dit wordt trouwens de achterkant. Op ons dochters kaartje stond een giraffe. ❤️

2 maanden geleden

Wij willen graag een geboortekaartje van Liefs van Anet. Het kaartje van onze zoon was daar ook van, en had ook zo’n slinger op de voorkant. Op dit moment deze kaart op het oog. Zelf wel de binnenkant en achterkant aangepast. Ik heb onze hond er in gezet (zoals bij het kaartje van onze zoon). Hiernaast heb ik op de achterkant nog 2 vlinders toegevoegd. Totaal dan 3 vlinders op de kaart, als verwijzing naar de 3 miskramen die we vorig jaar hebben gehad. Op de achterkant van de kaart zetten we een slogan. Omdat we veel reizen hadden we bij onze zoon “De wereld ligt aan je voetjes” op de kaart gezet. Dit keer zal het waarschijnlijk iets met “wonder” zijn, omdat we deze baby echt als een wonder zien ❤️

2 maanden geleden

Dit is de andere

2 maanden geleden

Ik ontwerp zelf voor m'n werk geboortekaartjes haha, dus ik ga de onze natuurlijk ook helemaal zelf tekenen! Waarschijnlijk onze boerderij met al onze diertjes in een winters tafereel (december baby)

2 maanden geleden

Reactie op Pietjejan

Ik ontwerp zelf voor m'n werk geboortekaartjes haha, dus ik ga de onze nat ...
Oh dat is gaaf zeg! Jij kan je helemaal uitleven in je creativiteit!

2 maanden geleden

Bij ons word het één van deze twee denk ik. We hebben al de proefjes thuis liggen. Enkel twijfel ik nog voor een dubbele kaart of enkel.

2 maanden geleden

Reactie op NinaSanders1

Oh dat is gaaf zeg! Jij kan je helemaal uitleven in je creativiteit!
Haha jaaa zeker! Super leuk!

2 maanden geleden

Wij doen geen kaartjes. Mensen die op kraam visite komen krijgen een aandenken. Eerste keer hadden we een klein vaasje met kruiden en kunstbloemen en alles zelf gemaakt. Dit jaar maken we ons er makkelijker van af en krijgen mensen een klein soort sleutelhanger-ding. Met informatie en daaraan een hanger wat staat voor de naam.

2 maanden geleden

Ik heb laatst een super schattige afbeelding gevonden op Freepik en een mooi ontwerp gezien bij een ander soort kaartje. Deze gaat mijn vriend zelf proberen te combineren in een eigen ontwerp. 😍

2 maanden geleden

Wij gaan het kaartje door Lily laten ontwerpen, https://www.lilyodette.com echt té leuk. Ze heeft ook standaard designs die wat goedkoper zijn dan custom made.

2 maanden geleden

Hebben jullie nog tips voor betaalbare sites? Ik kom voor 30 kaartjes met gemak op 200 euro uit. 🫣