59 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

Hebben jullie nog tips voor betaalbare sites? Ik kom voor 30 kaartjes met g ...
Ja herkenbaar ik heb 2x nu een kaartje gemaakt op kaartje2go en ga dat nu weer doen. Niet te duur, hele goede service en mooie kwaliteit. Je kunt ze zelfs berichten als je ontwerp er net niet bij zit of je een aanpassing wilt doen die niet standaard is.

2 maanden geleden

Reactie op Sunny1104

Hebben jullie nog tips voor betaalbare sites? Ik kom voor 30 kaartjes met g ...
Kaartje2go Voor 50 kaarten inclusief enveloppen, sluitzegels en adres stickers was ik 150 euro kwijt

2 maanden geleden

Leuk, ik wel.mn zoontje er in betrekken en ook dat het winter is denk ik denk zoiets!

2 maanden geleden

Reactie op Liefsvan

Ja herkenbaar ik heb 2x nu een kaartje gemaakt op kaartje2go en ga dat nu w ...
Helemaal mee eens. Ik kon bij de eerste de juiste kleur niet vinden wat ik wilde. Met een klein bericht was het zo opgelost. 2x eerder besteld en ik kijk niet eens naar wat anders..馃ぃ馃檲

2 maanden geleden

Wij hebben voor deze gekozen, de Otter is ook mijn man zijn favoriete dier en ik vondt dit kaartje te schattig! Hebben nu proefdrukjes thuis liggen, omdat we het geslacht niet weten hebben we bij de jongens kaart de naam + hartjes groen gemaakt en bij de meisjeskaart roze.

2 maanden geleden

Wij gaan voor deze, via Kaartje2go!

2 maanden geleden

Reactie op Lisalisches

Wij hebben voor deze gekozen, de Otter is ook mijn man zijn favoriete dier ...
Agg te schattig!!

2 maanden geleden

馃グ

2 maanden geleden

Wij hebben deze van hippe geboortekaartjes gekozen. Beetje simpel en genoeg diertjes erop.

茅茅n maand geleden

Op blijkaartje.nl heb ik vanuit een template wat aanpassingen gedaan en dit is hem geworden. Onderaan staan dan nog een spreuk en de naam, maar dat blijft nog even geheim 馃┑

茅茅n maand geleden

Ben er nog niet helemaal overuit maar vind deze wel heel leuk! 馃グ

茅茅n maand geleden

Wij hebben deze uiteindelijk gekozen/ontworpen :) Bestaand kaartje wat aangepast!

茅茅n maand geleden

Dit word de onze. Ik ben gek van nijntje, twijfelde over deze kleur maar is dus bij proefkaartje veel meer roze dus helemaal top juist.

茅茅n maand geleden

Meisje lijkt echt op onze dochter en proefdruk is mooier uitgevallen dan online te zien馃槏

茅茅n maand geleden

Reactie op Dylana1407

Wij hebben deze van hippe geboortekaartjes gekozen. Beetje simpel en genoeg ...
Deze hebben wij ook gekozen 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Anoniem-95

Deze hebben wij ook gekozen 馃グ
Aah leuk 馃グ zelfde smaak hihi 馃グ

茅茅n maand geleden

Wij hebben dit ontwerp gekozen!

茅茅n maand geleden

Onze achternaam is Konijn, dus hebben wij dat ook gebruikt voor het kaartje van onze meid, verder is het heel erg basic

茅茅n maand geleden

Dit wordt die van ons 馃グ

茅茅n maand geleden

Zijn er ook meiden die een digitale kaart doen ipv een fysieke kaart? Of beide? Zo ja, waar laat je dit doen? Wij willen alleen naar onze ouders en broers en zussen een fysieke kaart sturen maar de rest digitaal via whatsapp.