Hoi, ik ben al aan het speuren voor een leuk geboortekaartje. Is het misschien leuk om in dit topic onze ideeën te delen?
Bij deze mijne, ik heb iets met konijntjes zoals jullie kunnen zien😂
Ik zou een winterskaartje ook erg leuk vinden maar daar kan ik niet veel op vinden. Behalve het kaartje rechtsonder.
Ben benieuwd naar jullie kaartjes!
Doen jullie met achternaam of zonder? Ik zit een beetje te twijfelen nameli ...
Wij hadden bij de eerste zonder gedaan omdat hij al 3 namen had en het anders zoveel werd. Kregen achteraf wel van meerdere mensen de vraag wat zijn achternaam was. Denk dat we het dit keer gewoon weer zonder achternaam doen.
Zou wel met doen als je iets doet wat niet standaard is zoals een dubbele achternaam.
O shit ik vond dus een link van al mijn geboorte kaartjes die ik had gesaved en ik heb daar een nieuw kaartje helemaal op uitgewerkt en dat scheelt 120 euro ofzo als ik die bestel 👀 maar ik voel mij dan tegelijk schuldig tegenover die andere site 🤣🤣 omdat ze zo’n kaartje helemaal hebben ontworpen naar wens. Maar wat ik er van zie zit je er pas aan vast zodra je de laatste offerte betaald 🤷🏼♀️ ik heb in ieder geval een nieuwe proefdruk besteld van dat andere kaartje want misschien vind ik die wel net zo leuk of leuker 👀
Ik doe trouwens alleen de voornamen op de kaart geen achternaam.
Wij hebben het geboortekaartje laten ontwerpen bij het uilennestje, echt een aanrader!
Wij zijn een stel van 2 vrouwen, dus wouden graag 2 vrouwen met een kindje op het kaartje hebben staan.
Ook wouden we graag een winters thema, in de kleuren van zijn kamertje.
Erg blij met hoe het is geworden!