Hi!
Vandaag ben ik 33 weken zwanger en normaal ben ik al een twijfelkont, maar nu in mijn zwangerschap nog meer..
Ik heb al 1 dochter van ruim 1,5 jaar. Van ons tweede kind weten we het geslacht nog niet, dus we zoeken een jongens- en een meisjesnaam.
Meisjesnaam
Een collega van mij, die ik op werk met veel regelmaat spreek, heeft ook een dochter, die op een paar dagen na even oud is als ons dochtertje. Haar naam is Sophie. Mijn man vindt het een prachtige naam en wil graag dat onze (eventuele) dochter zo gaat heten. Ik twijfel. Is het raar om haar dezelfde naam te geven? De naam komt verder in de familie/vriendenkring niet voor.
Daarnaast vinden we Lieke, Esmee en Bente ook wel leuke namen. Ik ben bang dat ik blijf twijfelen tot de geboorte; is dat raar?
Jongensnaam
Mijn man, zijn vader en zijn opa hebben dezelfde naam (Willem), al wordt zijn vader Wim genoemd en is zijn opa al heel lang terug overleden. Als dit een jongen wordt zou hij dit graag door willen geven. Ik snap dit, maar ik twijfel, ben zelf ook gek op een andere naam (Pieter). Wat vinden jullie? 😊