14 Reacties
21 dagen geleden
Ik heb dus laatst de doona x gekocht en ben ook benieuwd wat andere hiervan vinden
21 dagen geleden
Ik heb hem gebruikt voor me eerste zoontje, top ding sorry haha
Ik kan niet begrijpen dat je geen doona aanschaft als je 1 baby hebt 🙂↔️ inplaats van een hele kinderwagen dit is zo veel makkelijker! Ze hebben nu een nieuwe versie die helemaal inligstand kan die hadden ze toen niet 2 jaar geleden.
Nu in verwachting van een tweeling dus moet helaas toch voor een duo kinderwagen gaan anders was de doona er weer die heb ik ook echt bewaard.
21 dagen geleden
Ik zou gewoon voor de orignele gaan, ze zijn niet zo duur. En je komt wel goedkoper uit doona 600 ben je er max voor kwijt, en later een buggy ik zelf heb de easy walker miley 2 die was 300 nou 900. Daarmee heb je nog geen normale kinderwagen💁🏻♀️
21 dagen geleden
Reactie op Noahmybaby
Ik kan ni ...
Gefeliciteerd!
Heb jij naast de doona ook een andere kinderwagen gebruikt of alleen de doona? Ik heb namelijk de nieuwe versie die in ligstand kan. Is dat voldoende?
21 dagen geleden
Reactie op Noahmybaby
Ik kan ni ...
Omdat een autostoel niet goed is voor de houding van het lijfje? Dus alles wat je iets langer plant dan boodschappen doen, eigenlijk al in een reiswieg of draagzak hoort? Dat het nu er een ligstand bestaat, het eigenlijk pas oké is.
Ik persoonlijk vond het geen moeite om de wagen met reiswieg uit te klappen en kind er in te leggen en heb een Doona nooit gemist. Prima toch, alles mag.
20 dagen geleden
Reactie op escg
Omdat een autostoel niet goed is voor de houding van het lijfje? Dus alles ...
ik neem aan dat er geen kinderwagens kunnen worden verkocht die door zoals alle andere kinderwagens ook door de keurmerken heen moeten dus ook de doona. Tis maar waar je je zorgen om maakt. Ik neem aan met verre tripjes dat je je kindje eruit haalt om te voeden, verschonen en te troosten..
me kind is alweer twee gaat helemaal prima met zn houding rent, springt en danst! En ben er mee na parijs tot het buitenland geweest😀. Zoals wij inderdaad behoefte hebben om te stoppen heeft een baby dat ook maar dit geld precies ook voor een baby een maxicose daar word ook een tijd geadviseerd dat een baby om de 3 uur eruit moet.. dus of het nou een doona is of een ander kinder stoel. Er word voor alles het zelfde gezegd.
20 dagen geleden
Reactie op anissatalh
Gefeliciteerd!
Heb jij naast de doona ook een andere kinderwagen gebruikt ...
Zeer zeker ! Luister gewoon lekker na je eigen gevoel.. is helemaal niks aan de hand hoor rug rug rug, zoals jij ook na de wc gaat voor een pauze zal jij als mama ook voor je babytje doen om hem eruit te halen stel je gaat ver weg.. hij zou er toch uit moeten voor een luier en melk..
20 dagen geleden
Reactie op Noahmybaby
ik neem aan dat er geen kinderwagens kunnen worden verkocht die door zoals ...
Da's de essentie: het is geen kinderwagen, maar een autostoel op een onderstel. Dat is iets anders.
Consumentenbond raadt het af als volledige vervanging van een kinderwage vanwege de beperkingen in ontwikkeling. Ik ben blij voor jou dat je kind het lekker doet, maar ik ga de gok niet nemen.
20 dagen geleden
Reactie op Noahmybaby
Ik kan ni ...
Het gaat niet om ligstand, het gaat erom dat een baby vastligt. En zoveel mogelijk volledige bewegingsvrijheid moet hebben om spieren te kunnen ontwikkelen en in zo'n autostoel (of wipstoel etc) heeft je baby dat niet en in een kinderwagen bak en in de box bijvoorbeeld wel. Er wordt geadviseerd niet langer dan 1u achter elkaar in zo'n autostoel en max 2u per dag. Dat is het maximale, dus liever minder en gewoon zoveel mogelijk bewegingsvrijheid. Uiteraard heb je soms lange autoritjes of vakanties maar die dagen zijn dan de uitzonderingen die niet wekelijks voorkomen. Er wordt ook niet gezegd dat élk kind die teveel in zo'n houding ligt problemen kriigt met spierontwikkeling. Dus uiteraard heel goed mogelijk dat het bij jouw kind helemaal goed is gegaan. Alleen vergroot je de kans op moeilijkheden met spierontwikkeling dus is het niet handig mensen dat als advies voor hun baby te geven.
12 dagen geleden
Reactie op Chey..
Wat ik mij dus afvraag, de wielen worden vies en dit klik je dan zo in de a ...
Je krijg idd een matje mee