13 Reacties

5 dagen geleden

Ja hier ook 2 aan de bovenkaak. Wat een ellendige nachten waren dit. Hebben er na een week voor gekozen om savonds een zetpil te geven. Dat hielp wel goed.

5 dagen geleden

Ja hier ook, inmiddels alle 4 de kiezen door en daarna gelijk ziek geworden 馃槄 het is echt pittig!

4 dagen geleden

Ben al twee weken aan de gang met die rot 馃檲 kiezen. Rechts is nu al echt door en links zie ik nu een puntje. Echt al twee weken drama nachten. Ik geef voor het slapen nurofen en merk sinds 2 nachten dat de rust een beetje is wedergekeerd! Echt niet leuk deze nachten.

4 dagen geleden

Ja hier ook! Rechts al 2 en nu komt links in ieder geval onder door. Super zielig hoe ze zich dan voelt. Ik geef tegen de koorts paracetamol. Ze slaapt wel gewoon goed gelukkig

4 dagen geleden

Ze is net 1 jaar en nu al 13 tanden waarvan 2 kiezen

4 dagen geleden

Ik heb het vermoeden ook! Vreselijk weekend gehad! Heel veel gehuild en veel pijn. Paracetamol leek ook niet te werken en wilde niks in de mond hebben..

4 dagen geleden

Duurde het bij jullie ook zo lang voor ze echt door waren?

3 dagen geleden

Hier ook inderdaad! Echt heel sneu en duurt echt lang

3 dagen geleden

Mijn zoontje nog niks. Maar mijn dochter toen ze bijna een werd en kiezen was hel! Nurofen en zetpil en dentinox zorgde ervoor dat ze doorsliep. Anders was het gewoon drama pff. Was echt blij als ze door waren.

3 dagen geleden

Reactie op Vayline

Ja hier ook 2 aan de bovenkaak. Wat een ellendige nachten waren dit. Hebben ...
Wat maakt dat je een week hebt gewacht voor een zetpil?

3 dagen geleden

Wij geven neurofen en zetpil, het versterkt elkaar en haalt de druk er goed af. Enige wat hier verlichting geeft tot de tanden doorzijn馃ス

3 dagen geleden

Zijn ze bij jullie ook aan de lopende band ziek daarnaast nu? 馃珷

3 dagen geleden

Reactie op Nugget 000

Wij geven neurofen en zetpil, het versterkt elkaar en haalt de druk er goed ...
Mag je dat samen gebruiken dan? En ik dacht dat er n maximaal aantal dagen was dat paracetamol voor babies achter elkaar gegeven mag worden.. weet niet hoe ze t dan gaat overleven 馃槥