Hai dames,
Ik heb een Doppler aangeschaft. (wetende dat dit niet de lijndraad is) maar ik wou het zo graag om mezelf gerust te stellen. Echter gisteren bij de eerste x gebruiken, kwam ik snel op een hartslag(?) van 200? Wel rondom mijn darmen. Maar tis toch een hartslag? Ik snap het niet. Dit zou veelste hoog zijn! Ik wil het van de week opnieuw proberen en niet elke dag. Ben benieuwd.
Volgende controle is begin september. Heb dan mijn 24 weken controle.
De hartslag klopt meestal op die dingen niet. Tenzij je een echte professionele hebt aangeschaft. Geeft het bij mij vaak ook aan. En soms maar 80, terwijl het wel echt het hartje van de baby is. En niet mijn eigen of de placenta. Zou je er geen zorgen om maken.
De hartslag die mijn doppler aangeeft klopt ook niet, schommelt continu tussen 60 en 140.. ze raden ook aan om alleen te luisteren tenzij professioneel apparatuur
Ik heb deze ben nu bijna 24 weken (5de kindje) Wij luisteren al weken en hebben altijd de hartslag van de baby. Eigenlijk altijd zo als die bij de VK kwa snelheid is tussen de 139 en 149. Als hij hoger is zit soms je er iets van je zelf er tussen dat hoor ik dan ook meestal. Maar maak je vooral niet druk.
Dat is de reden dat ze het gebruik van die dingen afraden. Ze geven eem foutieve waarde of je luisterd ook naar de eigen hartslag of de navelstreng.
Je hoort een hartslag en dat is goed. Verder niet druk over maken.
Die van mij geeft ook vaak 200 aan. Terwijl alles gewoon in orde is.. klopt niks van. Zo lang ik het hartje normaal hoor kloppen maak ik mij niet druk.