24 Reacties

4 maanden geleden

Word aangeraden het zo weinig mogelijk te doen. Wij deden t hier 2-3x per week hoogstens 3min

4 maanden geleden

Ik doe het ivm bloedverlies elke ochtend en avond 10-15 sec. Gynaecoloog weet er van en maakt er geen punt van. Als het maar niet minuten lang is.

4 maanden geleden

Ik doe het enkele keren per week maar van zodra ik het hartje hoor stop ik na 15 seconden

4 maanden geleden

Reactie op Ménn88

Ik doe het ivm bloedverlies elke ochtend en avond 10-15 sec. Gynaecoloog we ...
Ik ook idd 😊

4 maanden geleden

Ik heb net denkik 2 min geluisterd en ineens was ie weg.. moet ik me zorgen maken of is de kans groot dat ie wegdook haha🥲

4 maanden geleden

Soms twee dagen achter elkaar, soms dagen niet. Wij luisteren hooguit 2 minuten. Na navraag bij de verloskundige kan het geen kwaad, zij geeft aan dat het alleen onzeker kan maken op het moment dat je het hartje niet kan vinden. Tot dusver altijd gevonden vanaf een week of 14. Wij vinden het heel bijzonder om alleen even met zijn 2e te kunnen luisteren. ♥️

4 maanden geleden

Reactie op giraffie

Ik heb net denkik 2 min geluisterd en ineens was ie weg.. moet ik me zorgen ...
Grote kans "dat ie" wegdook. Hier waarschuwde mijn verloskundige al voor. Het is leuk maar het kan je ook onzeker maken. Geen paniek, je hoort het hartje vast binnenkort weer als je weer de doppler gebruikt.

4 maanden geleden

Reactie op Ménn88

Ik doe het ivm bloedverlies elke ochtend en avond 10-15 sec. Gynaecoloog we ...
Welke doppler gebruik je

4 maanden geleden

Reactie op Yaroum

Welke doppler gebruik je
https://www.bol.com/nl/nl/p/gatson-doppler-doppler-baby-baby-hartje-monitor-babyshower-zwangerschap-inclusief-e-book-doppler-gel-en-batterijen-blauw/9300000156130606/?s2a= Deze gebruik ik

4 maanden geleden

Wij hebben de doppler ook aangeschaft, maar ik krijg dus geen hartslag gevonden. Nu toch wel onzeker, was er al bang voor 😂

4 maanden geleden

Reactie op Hen3anne

Wij hebben de doppler ook aangeschaft, maar ik krijg dus geen hartslag gevo ...
Je moet heel laag zoeken. Rond je schaam streek

4 maanden geleden

Reactie op Hen3anne

Wij hebben de doppler ook aangeschaft, maar ik krijg dus geen hartslag gevo ...
Hoeveel weken ben je? Ik zelf ben 18 weken zwanger en ik vind de hartslag vaak 3 cm onder mn navel en dan ergens tussen links en rechts van mijn buik. Ook wel echt de gel erbij gebruiken en eerst je eigen hartslag ff checken of je die kan vinden. Rondom de baarmoeder kan je er 3 horen. Je eigen, de kleine en de navelstreng(deze klinkt vaak holler als die van de baby)

4 maanden geleden

Reactie op Ménn88

Hoeveel weken ben je? Ik zelf ben 18 weken zwanger en ik vind de hartslag v ...
Ik ben nu 18 weken! Het is inmiddels gelukt om het hartje te vinden!

4 maanden geleden

Reactie op Ménn88

https://www.bol.com/nl/nl/p/gatson-doppler-doppler-baby-baby-hartje-monitor ...
Ik heb die ook maar de hartslag doet het niet gaat vN 100 naar 70 naar 50 klopt t bij jou wel?

4 maanden geleden

Reactie op Chey..

Ik heb die ook maar de hartslag doet het niet gaat vN 100 naar 70 naar 50 k ...
Nee dat klopt niet. Mag je niet aflezen van het scherm af. Is puur om te luisteren.

4 maanden geleden

Reactie op Ménn88

Nee dat klopt niet. Mag je niet aflezen van het scherm af. Is puur om te lu ...
Hmm heb wel een vriendin die een dopler heeft en die ziet ook de hartslag dan weet ze preciess welke de baby is en welke zij zelf is

4 maanden geleden

Reactie op Chey..

Hmm heb wel een vriendin die een dopler heeft en die ziet ook de hartslag d ...
Je eigen is vaak de laagste. Hogere placenta/navelstreng of baby. Maar precies de hoogte aflezen heeft geen zin want die klopt vaak niet bij een doppler.

4 maanden geleden

Ik doe het alleen in de ochtend en avond iedere dag om te horen of dat hij beweegt leven inzit aangezien met eerdere miskramen maar net als m’n dochtertje vind ie het niet zo leuk om bespioneerd te worden dus ben er dan ook al gauw klaar mee dat ie gewoon z’n gangetje gaat

3 maanden geleden

Ik heb een Doppler gekocht alleen vergeten de gel mee te bestellen.. kan ik hiervoor iets anders gebruiken?

3 maanden geleden

Reactie op Anne Statz

Ik heb een Doppler gekocht alleen vergeten de gel mee te bestellen.. kan ik ...
Ja ik gebruik aloë vera gel voor de Doppler😉