8 Reacties

5 maanden geleden

Volgensmij 12+

5 maanden geleden

Ik was vandaag bij de verloskundige en ze kon met de dopler het hartje horen, ik ben nu 10+4. Ze gaf aan inderdaad meestal vanaf 12 weken maar ze hoorde hem heel goed 🥰

5 maanden geleden

Ik dacht 11

5 maanden geleden

Heb ook een doppler gekocht en ben nu 13 weken, wij gaan het donderdag proberen maar je hebt nooit garantie dat je ook daadwerkelijk het hartje gaat horen dus niet in de stress schieten als je niks hoort. En ze raden aan maximaal 10 min. En dan stoppen.

5 maanden geleden

Ik heb de angelsound. Had ik bij de vorige twee ook. Kan je ook het hartje mee opnemen 😉 Nu 10 weken zwanger en kan het hartje altijd binnen een minuutje vinden. Disclaimer is wel dat het de eerste paar keer echt zoeken is, dus als je daar banger van wordt- lekker wachten tot je voorbij de 14 weken bent

5 maanden geleden

Reactie op mliza90

Ik heb de angelsound. Had ik bij de vorige twee ook. Kan je ook het hartje ...
Ik vind een minuutje zoeken toch niet “echt zoeken”, of wel?🤣 Is best snel gevonden dan. Ik ben 11,5 week en dit weekend geprobeerd en ik kon m dus absoluut niet vinden. Heel lang gezocht en ben er geoefend mee aangezien mn vorige zwangerschap. Het maakte mij door dit soort reacties super onzeker (sorry🙈) maar 2 dagen later een mooie echo🩷 vaak vind je nog niet met dit termijn! Ik wacht er nu iig nog een paar weken mee tot week 15 denk ik.

5 maanden geleden

Reactie op Flower221

Ik vind een minuutje zoeken toch niet “echt zoeken”, of wel?🤣 Is best snel ...
Nee misschien niet 😅 Nu moet ik zeggen dat het altijd rond dezelfde plek te vinden is…. En afhangt van welke “angle” ik de Doppler heb hoe goed je het hoort Bij de eerste dus ook pas rond de 15 weken gevonden… bij de tweede rond 11 weken Maar again… helemaal gelijk, als je er stress van hebt, lekker nog even wachten om daarmee te starten

5 maanden geleden

Ik ben vandaag 12.1 en heb net het hartje gehoord met de dopler 😍 had hem best snel gevonden. Smelttttt