9 Reacties
één maand geleden
Wij hebben van opa en oma een draagdoek gekregen, het is ons eerste kindje, maar als ik het goed zeg is zon doek wel fijn vooral in het begin? En voor draagzak als we die nog aanschaffen zat ik zelf te kijken naar de ergo-baby embrace, maar ik heb dus nog geen ervaring🙈🙈
één maand geleden
Welke draagzak jou past en fijn zit, vooral in jouw redelijk specifieke situatie, is echt alleen te beslissen a.d.h.v. een draagconsult. Wanneer je een zak koopt die toch niet lekker past is dat niet alleen rot voor je lijf maar ook een ervaring die niet fijn is! - ben zelf draagconsulente.
één maand geleden
Eerlijk, een draagzak of draagdoek is heel persoonlijk. Ik vind een zak niet fijn maar daar kom je pas achter als je dingen gaat proberen. Daarnaast moet je kindje er goed in zitten en dit is lang niet bij alle zakken voor een newborn. Ik zou toch echt een consult boeken. Het zijn de kosten in principe niet en scheelt een hoop ellende wellicht als jouw kindje verkeerd zit.
één maand geleden
Wij hebben destijds bij baby Planet de stokke limas gekocht. Die konden we gewoon in de winkel passen. Verkoopster had er geen verstand van, maar voor mij veel laagdrempeliger dan een consult.
Voor de eerste weken is een rekbare doek ook fijn.
Als de kleine er is wil ik wel alsnog een consult doen voor rugdragen en dragen in de ringsling.
één maand geleden
Ik heb zelf deze pas aanschaft, voornamelijk omdat ze vanaf maat 50 gaan. Bij mijn vorige zwangerschap had ik de bykay classic carrier aangeschaft, maar daar kon hij pas in vanaf maat 68…. Toen was hij al 7 maanden oud 🥲
één maand geleden
Ergobaby gebruik ik nog steeds van de eerste. Ze is nu 14 maanden. Erg fijn en je voelt haar zware gewicht amper. Zelfs nu ik zwanger ben met bolle buik nog steeds super fijn
één maand geleden
Eens met eerdere reacties dat dat heel persoonlijk is en een draagconsult handig is.