9 Reacties
één maand geleden
Wij hebben van opa en oma een draagdoek gekregen, het is ons eerste kindje, maar als ik het goed zeg is zon doek wel fijn vooral in het begin? En voor draagzak als we die nog aanschaffen zat ik zelf te kijken naar de ergo-baby embrace, maar ik heb dus nog geen ervaring🙈🙈
één maand geleden
Welke draagzak jou past en fijn zit, vooral in jouw redelijk specifieke situatie, is echt alleen te beslissen a.d.h.v. een draagconsult. Wanneer je een zak koopt die toch niet lekker past is dat niet alleen rot voor je lijf maar ook een ervaring die niet fijn is! - ben zelf draagconsulente.
één maand geleden
Eerlijk, een draagzak of draagdoek is heel persoonlijk. Ik vind een zak niet fijn maar daar kom je pas achter als je dingen gaat proberen. Daarnaast moet je kindje er goed in zitten en dit is lang niet bij alle zakken voor een newborn. Ik zou toch echt een consult boeken. Het zijn de kosten in principe niet en scheelt een hoop ellende wellicht als jouw kindje verkeerd zit.
één maand geleden
Wij hebben destijds bij baby Planet de stokke limas gekocht. Die konden we gewoon in de winkel passen. Verkoopster had er geen verstand van, maar voor mij veel laagdrempeliger dan een consult.
Voor de eerste weken is een rekbare doek ook fijn.
Als de kleine er is wil ik wel alsnog een consult doen voor rugdragen en dragen in de ringsling.
één maand geleden
Ik heb zelf deze pas aanschaft, voornamelijk omdat ze vanaf maat 50 gaan. Bij mijn vorige zwangerschap had ik de bykay classic carrier aangeschaft, maar daar kon hij pas in vanaf maat 68…. Toen was hij al 7 maanden oud 🥲
één maand geleden
Ergobaby gebruik ik nog steeds van de eerste. Ze is nu 14 maanden. Erg fijn en je voelt haar zware gewicht amper. Zelfs nu ik zwanger ben met bolle buik nog steeds super fijn
één maand geleden
Eens met eerdere reacties dat dat heel persoonlijk is en een draagconsult handig is.
Wij hebben bij de eerste een bykay doek gekocht, leek me heerlijk. Ten eerste wilde ons kindje er niet in, ze begon te krijsen zodra ze erin ging. En ten tweede vond in het knopen maar ingewikkeld. Daarna hebben we een draagzak gekocht van Isara die ons heel goed bevallen is, wou dat ik die eerder had gehad. Maar dat is voor iedereen dus anders, ik heb ook vriendinnen die zweren bij een doek.
één maand geleden
Ik vond de draagdoek in het begin heel fijn, baby ook. Is net wat prettiger met het nekje in het begin en je kunt het allemaal net wat beter aanpassen.
Eerste paar keer is even oefenen met knopen. Als je dat moeilijk vindt, ga voor een stretchy wrap, die kun je alvast omdoen en voorknopen.
Toen onze eerste dochter wat groter was, hebben we de draagzak van ergobaby veel gebruikt, hierdoor kinderwagen relatief weinig gebruikt. Maar indd heel persoonlijk.. 😊 waar neig je zelf het meest naar?
één maand geleden
Wij hebben een combinatie gekocht van stokke, de onderkant klik je vast maar de rest is als een draagdoek we zijn er erg blij mee maar hebben echt 10 verschillende geprobeerd en getest