33 Reacties

vorig jaar

Stokke moet goed wezen!

vorig jaar

Oh ik volg even! Die van artipoppe zijn amazing, maar niet te betalen 🫣

vorig jaar

Reactie op blondlion

Oh ik volg even! Die van artipoppe zijn amazing, maar niet te betalen 🫣
Schijnt volgens de draagconsulent ook niet top te wezen vanwege houding.

vorig jaar

Reactie op Janiek Laanstra

Schijnt volgens de draagconsulent ook niet top te wezen vanwege houding.
Ohh goed om te weten ook. Was niet van plan om zoveel geld te betalen, maar ergonomie is belangrijkste!

vorig jaar

Reactie op blondlion

Ohh goed om te weten ook. Was niet van plan om zoveel geld te betalen, maar ...
Dat is precies wat ik bedoel!

vorig jaar

Ik zou aanbevelen om ergens naartoe te gaan waar je er een aantal kunt uitproberen. Wij zijn bij Babypark geweest. Voor ons was het belangrijk dat zowel mijn man als ik ermee overweg konden. Sommige draagzakken vielen eigenlijk direct af omdat 1 van ons twee het niet lekker vond zitten, en je merkt dan ook gelijk of je hem alleen aan krijgt of hulp nodig hebt.

vorig jaar

Ik wil graag die momcozy proberen! Niet heel duur gelukkig en draagdoek van bykay ga ik proberen. Ook ga ik binnenkort nog naar de winkel met mijn vriend om wat dingen te proberen

vorig jaar

Hoor goeie dingen over het merk Tula!

vorig jaar

Ik wil de isara kopen.

vorig jaar

Ik heb de draagdoek van Bykay (beide stretch en niet-stretch) die ik vooral de eerste maanden heb gebruikt bij mijn oudste en nu weer plan te gebruiken. Na de eerste maanden hebben we de draagzak van Tula (alleen met gezichtje/buik van baby naar je toe is ergonomisch) en die bevalt ook heel goed. Maar dit is erg persoonlijk. Een draagconsult kan helpen met een keuze. Je kan ook dit ook bij de prenatal/babypark doen.

vorig jaar

Wij gaan de Nimbel draagzak aanschaffen. Heeft een exoframe erin waardoor je geen druk heb op je schouders!

vorig jaar

Ik zou een draagconsult boeken, liefst pas als je kindje er is. Voor de geboorte hadden wij al een draagdoek van bykay aangeschaft, maar zodra de kleine erin ging (vond het nog een uitdaging om goed te knopen, maar oefening baart kunst waarschijnlijk) was het krijsen geblazen. Dus die is ongebruikt de kast in gegaan. Na een consult besloten de Isara te kopen en die is weer superveel gebruikt. Wij hebben veel gehad aan de tips van de consulente, vooral op het gebied van ergonomie van de kleine tijdens het dragen.

vorig jaar

Wij gaan voor nimbel, die zijn heel fijn voor je schouders ☺️

vorig jaar

Ergobaby 360 is super! Dit zijn echt goede ergonomische draagzakken die worden aanbevolen door fysiotherapeuten. Baby Bjorn is echt niet ergonomisch dus die moet je zeker niet hebben!

vorig jaar

Ik heb er 2: babybjorn en ergobaby. Ergobaby vind ik het lichts in de rug aanvoelen als ze ouder wordt. Babybjorn erg fijn aan het begin, maar ook fijner voor haar als ze met het gezicht naar voren toe zit.

vorig jaar

Wij hebben die van Artipoppe!

vorig jaar

Reactie op Gooischemama

Wij hebben die van Artipoppe!
Oh! Heb je hier al ervaring mee? Fijn voor je rug/schouders?

vorig jaar

Wij hebben er twee de Ergo baby Embrace voor wanneer ze echt klein is. En de Artipoppe voor wanneer ze wat groter is. Zo deden dit ook bij de eerste en werkte perfect voor ons.

vorig jaar

Ik heb een Artipoppe zeitgeist. En ik ben er heel erg blij mee. Wel pas vanaf maat 68 gebruikt, daarvoor een doek, maar ik ben niet zo handig met het knopen

vorig jaar

Ik zou echt een draagconsult aanraden waarbij je verschillende kan passen. Die Tula die veel mensen hebben vonden wij verschrikkelijk zitten, uiteindelijk gegaan voor een Limas (inmiddels samen gegaan met Stokke). Overigens vonden wij de Artipoppe ook helemaal niet lekker zitten, duurder is in dit geval zeker niet per se beter (en al helemaal niet zo achterlijk duur als Artipoppe).