15 Reacties
3 maanden geleden
Persoonlijk hele slechte verhalen gehoord over de Dubatti two! Google maar eens, de reviews zijn ook niet al te best (trustpilot)
3 maanden geleden
Reactie op kimdegraaf
Persoonlijk hele slechte verhalen gehoord over de Dubatti two! Google maar ...
Dank je wel. Ik las vooral dat de vorige serie de wielen eraf gingen en dat zou met de nieuwe serie zijn opgelost. Ik ben wel nieuwsgierig welke andere slechte verhalen je heb gehoord? ☺️
3 maanden geleden
Reactie op moiree
Dank je wel. Ik las vooral dat de vorige serie de wielen eraf gingen en dat ...
Inderdaad het verhaal van de wielen, maar ook dat de wielen blokkeren… Op trustpilot staan ook wat nieuwere reviews. Ik weet niet goed welke versie van de dubatti two de desbetreffende persoon bedoelde. Maar ons werd die afgeraden 🫣
3 maanden geleden
Wij hebben de Uppababy Vista, superfijne wagen! Rijdt na ruim 2 jaar nog even soepel en de grote mand onderin vinden wij heel fijn.
We hadden hem toen ook gekocht met het idee dat we er een duowagen van wilden maken, dat doen we nu niet meer omdat er toch een stuk groter leeftijdsverschil tussen zit dan we gedacht/ gehoopt hadden en onze zoon niet meer echt in de kinderwagen hoeft.
3 maanden geleden
Ik heb ervaring met de dubatti two.
Persoonlijk zou ik hem niet nemen, maar wij hebben er veel problemen mee gehad. Zovaak dat we uiteindelijk een andere mochten uitzoeken.
Remmen kapot, klapte niet goed meer in, bak ging er niet makkelijker. Enz enz.
Hele fijne wagen als het werkt, maar voor ons dus niet het geval.n
3 maanden geleden
Wij hebben de uppababy vista. Groot voordeel is de grote bak onderin en de wijze waarop je de babyinzet eraf kunt halen met 1 hand. Daarnaast een groot voordeel voor je schoenen: de rem erop zetten en eraf halen doe je met de onderkant van je schoen, zodat de bovenkant van je schoen schoon en netjes blijft. Klinkt stom om te zeggen, maar ik draag regelmatig suède schoenen en dan wil je niet dat de bovenkant vies wordt.