7 Reacties
20 dagen geleden
Ik heb het alleen als ik op m’n rug lig. Of ook al als ik iets te ver achterover zit. Dan wordt m’n ader afgekneld en die zorgt voor dat gevoel. Heb het niet op mijn zij.
20 dagen geleden
Reactie op Bloempotje
Ik heb het alleen als ik op m’n rug lig. Of ook al als ik iets te ver achte ...
Ik bedenk me wel dat ik het ook heb als ik op m’n zij lig en iets te ver naar m’n rug kantel. Maar als ik dan meet naar m’n buik kantel is het wel over
19 dagen geleden
Is beknelling van een ader / plat drukken van organen, specifiek op je rug. Is niet erg, zei mijn verloskundige. Wel als je het negeert, maar of je dat nou wil... ;)
Verder zijn alle houdingen goed en niet kwalijk. Tenzij je dus last krijgt, maar dan draai je toch wel bij. Ik word nog wel eens wakker op mijn buik...
19 dagen geleden
Ja heb ik laatste tijd ook! Maar heb t gevraagd en komt omdat je lichaam echt mega veel meer bloed in zich heeft en je hart dus super hard moet werken. Soms stagneert dat even, moet je lichaam weer even resetten zegmaar en kun je dus even zo'n duizelig/misselijk gevoel krijgen. Ik heb t ook wel eens gewoon als ik zit. Dan voelt het ook alsof mn hele hoofd zonder bloed zit en mn oren gaan een beetje suizen maar verloskundige zei dat dit compleet normaal is voor het laatste trimester omdat je lichaam t gewoon soms even zwaar heeft. Misschien is dit het bij jou ook? Wat bij mij helpt is gewoon even rustig zitten, ogen dicht en even goed ademen. Meestal trekt het na 5 minuten weer wat weg