27 Reacties
4 maanden geleden
Wij hebben toen destijds wel een duowagen aangeschaft, onze oudste was 1 jaar en 5 maanden toen onze jongste geboren werd en ze was echt nog te klein voor een meerijdplankje. Ze kon al wel goed in een buggy zitten maar wij vonden het niet praktisch als je alleen op pad gaat dat je dan een kinderwagen en buggy moet duwen, niet te doen! Wij hebben toen de Bugaboo donkey 5 gekocht en ben er nog altijd super blij mee 😁
4 maanden geleden
Wij zitten hier ook naar te kijken!
Onze oudste is straks 1 jaar en een maand als de tweede komt.
Ik heb al gekeken naar de joolz geo2 duo, maar ik vind ik het zo jammer dat de achterste dan niks ziet en dat je dan de boodschappenmand kwijt bent.
Ik heb de deryan evy ook gezien, die vind ik ook nog betaalbaal en kan de zitjes naar elkaar toe zetten. De achterste zit dan ook hoger. Ik kan er alleen nog weinig reviews over vinden.
Op marktplaats staan er trouwens ook een heleboel
TS: je schrijft dat je een Joolz hebt, misschien kun je deze uitbreiden naar duo wagen?
4 maanden geleden
Ik ben ook 5 december uitgerekend van ons tweede kindje! Wij hebben laatst een duo wagen aangeschaft we hadden ook een goede joolz maar zijn nu voor de uppababy vista v2 gegaan doe heel graag wandelend mijn boodschappen en vind het wel een fijn idee dat ik mijn dochter straks toch in de kinderwagen nog vast kan zetten. Van dat plankje stapt ze zo af en dan kan ik er achteraan gaan rennen 😂😂 ze is nogal onderzoekend en heel dapper dus die schiet er altijd snel vandoor😜
4 maanden geleden
Ben 6 december uitgerekend en me zoontje word volgende maand pas 1. Dus zoek ook een duo wagen maar je hebt zo veel soorten dat ik ook niet weet.. waar ik moet beginnen om een betaalbare te vinden die wel gewoon goed werkt. Iemand tips voor een bepaald merk of iets? Wat niet te duur is?
4 maanden geleden
Heb je al aan een Just sit gedacht? Zeker qua kosten het overwegen waard. We hebben er veel plezier van gehad, zonder na te denken over een andere wagen. (past sowieso op een joolz) tegelijk ook een meerij plankje gekocht, die pas goed gebruikt toen onze oudste 2 jaar werd. Eerder stapte ze er al rijdend af.
4 maanden geleden
Onze eerste is 23 maanden als deze baby komt. Wij hebben de Joolz geo2, dus hebben wel (tweedehands) de uitbreidingsset gekocht. Kostte ons uiteindelijk maar €125 dus dat vond ik wel meevallen en vind het toch makkelijk bij een dagje weg straks of als je met beide kindjes alleen ergens naar toe moet (afspraak bijv en je hebt niet alle tijd dat nr 1 dat stuk dan loopt).
4 maanden geleden
Reactie op caro99
Wij gaan voor de Qtus duetpro. Ik vind hem er mooi en stevig uitzien en de ...
Ik heb deze gehad 🥰! Hij beviel mij super super goed!
4 maanden geleden
Ik zit met hetzelfde dilemma met ons zoontje. Eind december verwacht wij ons tweede kindje, ons zoontje is dan net 2.
Hij is vrij groot en past niet meer in onze joolz geo 3. Ik zat zelf te denken aan een meerijstoeltje/plakje.
4 maanden geleden
Iemand ervaring met de bugaboo donkey 5 duo?? Mijn zoon is straks 2.5 als de tweede geboren wordt.. Gaat hij dan nog een halfjaar in de wagen passen? Hij is vlgns mij gemiddeld wat betreft lengte..
4 maanden geleden
Oo, dat is goed om te horen MP1992! Van de week, in de winkel, zette ik hem even heel snel erin, maar daar zat ook een voetenzak in en toen dacht ik… Dat is nu al krap! Misschien vd week nog maar een keer rustig passen dan☺️
3 maanden geleden
Ons leeftijdsverschil is exact even groot. Ik wil mijn joolz wagen ook niet weg doen, vind hem zo fijn! Een vriendin gaf de tip een wat goedkopere tweede wagen aan te schaffen tweedehands en die te gebruiken zolang het nodig is, daarna weer te verkopen. Dan hoeft die niet zo stevig/perfect te zijn maar heb je er toch een om te gebruiken als het nodig is.
3 maanden geleden
Reactie op emets86
Mijn zoontjes schelen 16maand. Ik heb een dubbele buggy gekocht waar ze naa ...
https://www.bol.com/be/nl/p/mountain-buggy-nano-duo/9300000003913632/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000003913632&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwk8e1BhALEiwAc8MHiHf4VaS4kPgrWS_2pfz1aApFYEC85_ZaPCn4LIw354kRYTcEbZzavhoCm0IQAvD_BwE