27 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op emets86

Mijn zoontjes schelen 16maand. Ik heb een dubbele buggy gekocht waar ze naa ...
En hoe heb je dat dan aan het begin gedaan, toen de baby nog niet mocht zitten maar echt nog moest liggen in de kinderwagen bak?

3 maanden geleden

Hier ook voor een duo wagen gegaan! Ze kunnen er tot 22-25 kg in zitten dat is toch nog rond de 4/5 jaar en het is gewoon echt heel handig, loopt ook veel lekkerder dan een meerijdstoeltje (heb ik ook geprobeerd maar dat werkte op een gegeven moment niet meer, hij wilde ook van alles meekijken en werd jaloers dat zijn zusje in de wagen mocht en hij niet). Dit trouwens ook terwijl wij een joolz hebben maar goed we zijn voor een iets goedkopere gegaan (die uiteindelijk ook gewoon op marktplaats te koop staat voor goedkoper)

3 maanden geleden

Hij is nu in de aanbieding ook: https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-luxe-rolo-x2-dubbele-buggy-duo-buggy-zwart/9300000118794653/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000118794653&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmNXMf8sLu2KymgXJiSEbh_mp&gclid=EAIaIQobChMIocSJhNTkhwMVg4ODBx2NOzfMEAQYAiABEgLvEvD_BwE

3 maanden geleden

Reactie op Snen

En hoe heb je dat dan aan het begin gedaan, toen de baby nog niet mocht zit ...
Je kan er een mandje bijkopen voor de baby, echt handig. Zal eens een foto zoeken

3 maanden geleden

Reactie op emets86

Je kan er een mandje bijkopen voor de baby, echt handig. Zal eens een foto ...
Dit is nu iemand die er 2 gebruikt maar je kan er perfect 1 gebruiken en de andere voor je groter kindje. De baby kijkt dan richting jou

3 maanden geleden

Reactie op emets86

Dit is nu iemand die er 2 gebruikt maar je kan er perfect 1 gebruiken en de ...
Oh super!!