10 Reacties
één maand geleden
Hey hoi!
Mijn zoontje is met 36 weken uiteindelijk uit zichzelf gedraaid van dwarsligging naar de juiste ligging voor de bevalling. Wel werd ik voorbereid op de mogelijkheid voor een versie (draaien van het kindje) de kans dat dit lukt is niet heel groot maar wel aanwezig. Anders wordt het uiteindelijk toch een keizersnede.
Mijn dochtertje ligt nu ook al de hele tijd overdwars en ben ondertussen 31 weken. Ik wacht het rustig af 🫣
één maand geleden
Hoihoi, ik ben nu 28 weken +3. Ons zoontje ligt ook al de hele zwangerschap dwars. Links zijn billetjes en rechts zn hoofdje. Ik maak me ook maar mentaal klaar voor een keizersnede...maar er kan nog van alles gebeuren he! Hij kan nog draaien. 🙈
één maand geleden
Die van mij ligt inderdaad ook bijna de hele tijd overdwars (30 +5) maar heb van onze cursus wat oefeningen gekregen om de juiste ligging te bevorderen!
Misschien kun je wat oefeningen opzoeken op internet , het lijkt oefeningen op zo'n yoga bal om te bekken te openen. Ik doe het nu een week dus nog geen resultaat haha. Plus, ik zit nog maar op 30 weken, de baby heeft nog genoeg ruimte en tijd om te draaien. Maar ik snap je gedachten zeker!!! Onze verloskundige zei ook dat 95% van de baby's alsnog goed gaat liggen voor de bevaling. Hoever ben jij nu?
één maand geleden
Reactie op brenenthijs
Hoihoi, ik ben nu 28 weken +3. Ons zoontje ligt ook al de hele zwangerschap ...
🤞
één maand geleden
Reactie op Pietjejan
Die van mij ligt inderdaad ook bijna de hele tijd overdwars (30 +5) maar he ...
Ik kreeg Spinning babies oefeningen getipt van een vriendin. Daarvan zijn ook een paar op een bal, misschien is dat hetzelfde?
Ik maak nu vaak rondjes met mijn heupen op de fitnesszaal en rol van voren naar achteren.
Toevallig ook pas een paar dagen bezig dus sowieso nog geen resultaat. Ik zit morgen op 31 weken. Dus we hebben ook echt nog wel even tijd. Merk het alleen spannend te vinden omdat ie ook nog best groot is (P90) dus dan voelt het al wat krapper qua tijd om te draaien.
één maand geleden
Hier lag ze ook steeds in stuitligging, toen dwars en afgelopen vrijdag lag ze wel met haar hoofdje naar beneden. Gisteren weer een echo (3d echo) gehad en blijkt ze weer in dwarsligging te liggen. 🫢 Bij mij word er iedere echo gezegd dat het deze periode nog niks uitmaakt en nog kan veranderen.
één maand geleden
Mij is verteld in umcg dat ze nog tot 36 weken mogen/kunnen draaien! 😊
één maand geleden
Geruststellend om te lezen dat jullie kindjes nog aan het draaien zijn ondanks lang dwars liggen. Nou, ik ga het proberen te parkeren en anders gaan we aan de radslag haha🤸♀️
één maand geleden
Reactie op BenBVolLiefde
Ik kreeg Spinning babies oefeningen getipt van een vriendin. Daarvan zijn o ...
Jaaa klopt zijn oefeningen van spinning baby's! Ohh ja snap ik. Maar ik hoor ook vaak genoeg dat de grootte uiteindelijk niet klopt dus hou je daar niet teveel mee bezig, met 31 weken kan ie nog alle kanten op 💛
We blijven gewoon maar lekker door rollen op de bal haha!