Hallo dames!
Onze dochter lag tot deze week netjes met haar hoofd naar beneden (al de gehele zwangerschap) maar afgelopen dinsdag bij de groei en liggingsecho zagen ze dat ze nu compleet in dwarsligging ligt. Met haar hoofd helemaal in mn zij en haar benen aan de andere kant van mn zij.
Nu kunnen ze normaal gezien nog wel draaien maar de echoscopiste zei me dat het zou kunnen dat zij niet genoeg ruimte had om te dalen in mn bekken (ze loopt 2 weken voor op groei met onder andere haar hoofdje en buikje) en dat ze daarom in deze positie is gaan liggen. Nu ben ik best wel bang dat ze het wel prima vind om zo te blijven liggen ivm ruimte, en ook omdat ze dus nog niet eerder is gedraaid überhaupt de hele zwangerschap.
Mijn zoontje was 2.9 kilo bij de geboorte 40.4 en dus relatief klein dus daarom denk ik van ja heeft ze misschien echt geen ruimte om te dalen in mijn bekken doordat zij wat groter is..? Ze heeft nu 2 weken eigenlijk om spontaan terug te draaien anders word het een geplande keizersnede.
Heeft iemand ervaring met een dwarsligging, een groter kindje en die dus na 35 weken nog is gedraaid?