15 Reacties
4 maanden geleden
Ik woon in waalwijk ook zwanger van de 2e heb al een zoontjr van bijna 6 jaar en snap het soms wel hoor ik ben niet zo lang geleden verhuisd dus ook nu ken nog weinig mensen uit de buurt
4 maanden geleden
Ik heb heel veel vriendinnen met kinderen, maar mijn beste toch bijna allemaal wel zonder. Ik kan zo genieten om samen met de zonder kinderen te zijn, met kinderen gaat het toch vaak alleen maar over de kids. Ik geniet nog volop van de gesprekken over uitgaan, daten en mooie verre reizen die ze maken. Dus de eenzaamheid omdat mensen niet in hetzelfde schuitje zitten herken ik niet. Maar een tip is dus: geniet van het ander soort gesprekken:)
4 maanden geleden
Reactie op giraffie
Ja lastig hè! Ik heb wel een paar goede vriendinnen maar zonder kinderen en ...
Ja dat is zeker lastig ja is dan idd een heel andere fase dus vaak begrijpen hun je toch niet helemaal al bedoelen ze het goed dus ik snap de behoefte aan andere moeders om zo maar te zeggen dus mocht je willen kletsen altijd welkom😘
4 maanden geleden
Herkenbaar, wij hebben een zoontje van 3 en 13,5 week zwanger. Net verhuisd van Den Haag naar Steenbergen NB, ik werk maar 2 dagen en m’n vriend 5 á 6 dus mis m’n sociale contacten en playdates ook wel aangezien iedereen nu op een uur afstand woont.. Jammer dat Den Bosch ook een stuk rijden is vanaf Steenbergen
3 maanden geleden
Herkenbaar.mijn zoontje is nu 1jaar en 10 maanden en ben nu 21 weken zwanger van de 2de. Merkt dat ik nu door energie tekort de dagen moeilijk doorkom.