15 Reacties

2 maanden geleden

Ruun heel leuk! Mn neefje heet Rune en noemen hem vaak Ruun!

2 maanden geleden

Ik vind Roen echt een leuke naam :)

2 maanden geleden

Persoonlijk vind ik het niets 🙈. Maar ik zou lekker kiezen wat jullie mooi vinden

2 maanden geleden

Niet mijn soort namen, .maar dat is ook niet belangrijk toch ☺️

2 maanden geleden

Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar als het bij jullie past? Heel gek vind ik ze ook niet!

2 maanden geleden

Ik zou het persoonlijk niet kiezen. Maar wat hierboven ook al werd gezegd. Smaken verschillen. Gelukkig maar anders zou iedereen Piet heten. Kies dus vooral wat jullie mooi vinden❤️

2 maanden geleden

Ik vind het ook niks voor ons, maar dat betekent niet dat jullie er niet heel blij mee zouden kunnen worden!

2 maanden geleden

Ik vind Ruun ook leuk en origineel! Bij Roen denk ik zelf meteen dat iemand eigenlijk Jeroen heet en dat hij als afkorting Roen genoemd wordt.

2 maanden geleden

Ik vind Roen heel leuk!

2 maanden geleden

Ik vind ze persoonlijk niets. Bij Roen denk ik aan Jeroen en Ruun denk ik aan een typefout (alsof het eigenlijk Ruud moest zijn). Alleen mijn mening als jij en je partner zelf heel mooi vinden vooral voor gaan!

2 maanden geleden

Ik zou van deze twee Ruun kiezen. Apart maar naar mijn idee niks mis mee! De naam Rune/Runa heb ik wel eens eerder gehoord, en ik kan ook niet direct iets bedenken waar je mee zou kunnen pesten oid. Bij Roen denk ik meer aan andere namen (Koen, Roel) die maar 1 letter afwijken, en de “Roen-oen” pesterij ligt iets meer voordehand denk ik.

2 maanden geleden

Hi! Het zou niet mijn keuze zijn, maar als ik moet kiezen, dan zou ik gaan voor Ruun! X

2 maanden geleden

Dankjewel voor al jullie reacties. Ik kan de argumenten over Roen zeker volgen, deze wordt nu definitief van het lijstje geschrapt! Ruun blijft nog wel in de running met enkele andere (iets traditionele) kanshebbers. Bedankt om ons weer een stapje verder te helpen 😉 .

2 maanden geleden

Roen is een leuke naam dat heb ik nog niet eerder gehoord . Het is jullie kind doe waar jij je goed bij voelt ☺️ Zelf hebben we Rowèn voor onze zoon . Dit wordt het 3e kleinkind met een R

2 maanden geleden

Hele leuke namen!