18 Reacties

11 dagen geleden

Geen ervaring mee, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen ❤️

11 dagen geleden

Veel sterkte..❤️

11 dagen geleden

Ik heb dit afgelopen jaar meegemaakt, goed dat je het aankijkt of het zelf loslaat. Let goed op jezelf, ik heb te lang met vage klachten gelopen en had eerder aan de bel moeten trekken. Verwerken kost tijd, ik heb het een plekje gegeven maar ben nu extra op m’n hoede en dat is wel jammer

11 dagen geleden

En geef jezelf alle tijd om het te verwerken, heel veel sterkte

11 dagen geleden

Heel veel sterkte voor jullie..

11 dagen geleden

Helaas hebben wij vandaag precies hetzelfde te horen gekregen. In plaats van 9.5 week is het bij ons bij 6 weken ongeveer gestopt. Onze vk noemt het een missed abortion. Het is een flinke klap om te verwerken merk ik aan mezelf. Ben er heel verdrietig van en moet het echt even een plekje geven. Ik ben nu maar even extra lief voor mezelf en accepteer dat ik me rot voel. Ik wil ook wachten tot het vanzelf komt, in ieder geval een week. Jij veel sterkte ook

11 dagen geleden

Vorig jaar tijdens mijn eerste zwangerschap ook te horen gekregen dat het hartje niet meer klopte. Ik heb toen ook nog een week of 3 afgewacht, maar mijn lichaam herkende het niet. Ik heb het toen met medicatie op moeten wekken. Uiteindelijk twee rondes moeten doen en toen was het leeg. Wat mij heel erg geholpen heeft is er over praten. Klinkt cliché, i know maar achteraf gezien was dat wel echt mijn uitlaatklep. En gun jezelf ook de tijd om het te verwerken, ook lichamelijk! Heel veel sterkte toegewenst en als je vragen hebt of even wil kletsen erover mag je me altijd een berichtje sturen!❤️🙏🏻

11 dagen geleden

Wat erg voor je… die echo’s blijven spannend als je de baby nog niet voelt. Wij hebben maandag de termijn echo. Sterkte ❤️

11 dagen geleden

Wat verdrietig. Heel veel sterkte! Ik heb een aantal maanden geleden ook een miskraam gehad, na een week wachten opgewekt met medicatie. Was er ook echt kapot van, maar mij heeft het enorm geholpen om er heel veel over te praten en de emotie er te laten zijn. Het is super logisch dat je verdrietig bent. Als je er met veel mensen over praat, hoor je hoe vaak het voorkomt en ook dat het daarna weer goed kan komen. Mij gaf dat ook weer hoop en wonder boven wonder ben ik nu weer zwanger. Het heeft de tijd nodig om een plekje te krijgen. Nogmaals sterkte!

11 dagen geleden

Midden december bij de eerste echo van 8 weken ook te horen gekregen dat het geen vitale zwangerschap meer was. Heb een week gewacht, want vond het mentaal best een dingetje. Toen doorgestuurd naar de gyneaceloog die het bevestigd heeft en heb gekozen om het op te wekken door middel van tabletten die je vaginaal moet inbrengen. 2 weken later bleek de miskraam niet compleet en moest ik een menstruatie afwachten. deze herpakte zich gelukkig en werd ongeveer 2 weken later ongesteld. 24 januari weer controle gehad en toen bleek alles schoon. februari mn lichaam 'rust' gegund en in maart had ik weer een positieve test. praat er vooral over.. heeft mij goed gedaan dat mensen om mij heen ervan af wisten en mij konden steunen. Veel sterkte! 😘

11 dagen geleden

Heel veel sterkte❤️

11 dagen geleden

Wat ontzettend heftig lijkt me dit... 😔 ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! ❤️ En een vraagje aan JN21: je zegt dat je te lang met vage klachten rondliep en eerder aan de bel had moeten trekken, maar had dat iets kunnen veranderen aan de miskraam? Ik heb altijd het idee dat je daar niks tegen kunt doen. En wat waren de vage klachten als ik vragen mag? Ik maak op uit je berichtje dat je nu weer zwanger bent, gefeliciteerd! 😘

11 dagen geleden

Heel heel veel sterkte! Mijn eerste en derde zwangerschap eindigden beide in een miskraam (hartje stopte tussen 6-7 weken maar lijf merkte dit niet, opgewekt met medicatie beide keren). Ik heb / had veel steun gehaald uit deze app, de groep miskramen. Heeft me veel info gegeven en veel ‘vergelijkingsmateriaal’, dat gaf mij wat rust in die intens verdrietige en onzekere rollercoaster. Het is en blijft verdrietig, dikke knuffel!! Veel sterkte!

11 dagen geleden

Ik heb dit 29 dec gehoord tijdens de termijnecho. (Nu opnieuw 8 weken zwanger) Ik vond het afwachten geen prettig idee omdat ik dan niet wist hoe en waarmee het zou beginnen en het idee dat het kindje al enige tijd niet meer levend in mijn buik zat. Maar dat is natuurlijk hartstikke persoonlijk! De grond zakt even onder je schoenen vandaan en het komt echt binnen als een klap! Maar wij zagen het maar zo in, dat het kindje dan niet goed zou zijn (90% de oorzaak). Aan die gedachte hielden wij ons maar vast dat de natuur het nu bepaald had voor ons.. Heel veel sterkte gewenst!

11 dagen geleden

Reactie op Momtobe77

Wat ontzettend heftig lijkt me dit... 😔 ik wil je heel veel sterkte wensen ...
Nee m’n klachten waren na de miskraam. Ik dacht dat alles ‘eruit’ was maar ik bleef klachten houden. Ze zeiden geef het 6 weken dus dat heb ik gedaan maar bij mij bleek achteraf een stukje placenta nog aanwezig te zijn. Die al die tijd hormonen door mn lijf heeft gestuurd. Denk aan last van m’n bekken, misselijkheid, duizeligheid. Heel lief, dankjewel. Maandag eerste echo (bij 9w) dus voelt nu nog erg spannend.

11 dagen geleden

En eens, praten helpt heel erg. Ik ben er erg open over geweest en het heeft echt geholpen met verwerken.

11 dagen geleden

Wij hoorden het ook bij de 11/12 weken echo, goede echo gehad bij 6 weken en paar dagen, gestopt rond de 8 weken. Gewacht tot miskraam zelf op gang kwam, helaas. Daarna medicatie en dat ging helaas ook niet soepel, mega bloedingen en in het ziekenhuis een curratage. Daarna was gelukkig alles goed en snel hersteld. Hoe verwerk je het, praten praten praten en vooral jezelf niet de schuld geven of nu gaan zoeken naar redenen. Sterkte!

10 dagen geleden

Na een eerste goede echo met kloppend hartje bij 7+4 gister met 8+3 geen hartactiviteit meer.. wat hadden we goede hoop deze keer. Dit is mijn 3e mk, iedere keer voor 9w stopt het. Ik ga morgen bellen met het zh. De vorige keer heeft mijn lichaam het zelf gedaan (op vakantie). Ik ga over 2 weken weer op vakantie dus ik wil heel graag voorkomen dat t daar afkomt. Het enige dat je kunt doen is het verdriet er laten zijn en erover praten. Iedere keer de hoop dat t deze keer goed gaat en we donderen weer net zo hard van onze wolk af.