5 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben ook terug moeten komen omdat ze de rug niet via de buik konden zien ofzoiets en wilde echt totaal niet draaien ook van alles geprobeerd maar deed niks. Volgende dag terug moeten komen en exact hetzelfde lag nog precies hetzelfde. Ze hebben het via de andere kant wel 100% kunnen zien en hebben toen gezegd dat het oke was. Hopelijk heb je volgende keer dat ze wel alles kunnen zien!

3 maanden geleden

Ik had dit ook 🤣 eerste keer bijna alles kunnen zien op de navelstreng en de 4 hart kamer na. Toen weekje later terug en alleen de navelstreng goed kunnen bekijken. Dus moesten we nogmaals terug . Bij de 3de keer was alles pas helemaal goedgekeurd 🥰 Bij mij werd gezegd na de 3de keer word ik doorgestuurd naar de arts en die doet alles weer opnieuw checken(ik loop in het ziekenhuis misschien is het anders bij een VK praktijk)

3 maanden geleden

Reactie op MandyK13

Ik had dit ook 🤣 eerste keer bijna alles kunnen zien op de navelstreng en ...
20 weken echo is bij ons sowieso in het ziekenhuis en inderdaad de volgende keer kijken ze dus weer alles na maar ben benieuwd als ze dan weer dingen niet zien die ze al wel hadden gezien wat ze daar mee doen 😂

3 maanden geleden

Ik moest ook terugkomen, diezelfde middag en toen lukte het niet. 2 dagen later weer geweest en toen lukte het net aan wel😂

3 maanden geleden

Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap gehad, ik kreeg als tip om wat suikers in te nemen. Dus ik heb nu voor mijn afspraak een reep chocola en wat chocomelk gedronken… 🤣 baby was toen gelijk actief