13 Reacties

één maand geleden

Herkenbaar heb begrepen dat het je hormonen zijn. Vervelend hoor en je kan er niet veel aandoen helaas..😒🥲

één maand geleden

Of bijholtes... Ze kunnen extra geblvoelig / actief worden door de zwangerschap zelf (of verkoudheid). Ik heb het ook nu. Moet x per dag neus spelen met zoutoplossing. Geen pretje maar het helpt een beetje.

één maand geleden

Reactie op Laetitia38

Herkenbaar heb begrepen dat het je hormonen zijn. Vervelend hoor en je kan ...
Mijn verloskundige zei ook al dat het waarschijnlijk hormonale hoofdpijn is… zij had geen andere tip dan paracetamol slikken eigenlijk

één maand geleden

Ik had een aantal weken geleden ook continu hoofdpijn. En ben toen langs de fysio geweest. Hij ging het een en ander bij mijn nek masseren waardoor het enorm is afgenomen. Bleek bij mij dat door de groei van mijn buik en veranderende positie het van binnenuit aan mijn nek/hoofd trok

één maand geleden

Ik heb het ook... Fysio hielp niet goed. Ben nu ook nog naar de osteopaat geweest maar heb pas 1 sessie gehad dus kan nog niet zeggen of het goed helpt. Super vervelend. Ik heb verder ook geen tips. Sterkte!

één maand geleden

Ik heb het ook elke ochtend en als ik bijvoorbeeld een dutje heb gedaan. Ik merk als ik ff gestrest ben of heb gehuild dan krijg ik ook gelijk hoofdpijn. Als ik ff bijkom ook in de ochtend dan trekt het weg

één maand geleden

Interesting. Het was mij nog niet zo opgevallen maar het is bij mij idd ook savonds snachts en sochtends het ergst. Gek kwaaltje. Bij de vorige nooit gehad. Ik pak wel 1x per dag paracetamol als ik bijvoorbeeld moet werken of er komen mensen eten oid anders is het niet te doen...

één maand geleden

Ik had het ook. Ben wat extra ijzer en magnesium gaan bijnemen, sindsdien weer beter. Heb je nog eens bloed laten prikken? Misschien heb je een tekort?

één maand geleden

Reactie op Anka38

Ik had het ook. Ben wat extra ijzer en magnesium gaan bijnemen, sindsdien w ...
Hmm, misschien ligt het daaraan! Ik laat binnenkort bloed prikken om naar mn ijzer te kijken, dus we gaan het zien

één maand geleden

Bij mij is het weg na twee afspraken bij de osteopaat!

één maand geleden

Hier ook spanningshoofdpijn elke dag, ik probeer nu afspraak te maken bij fysiotherapie en mag 2 uur korter werken per dag, nog 5 weken te gaan tot verlof

één maand geleden

Ik drink water en zet beetje zout in me water om de vocht beetje vast te houden, omdat ik zoveel plas lijkt ik telkens uitgedroogd te zijn en krijg ik hoofdpijn.

één maand geleden

Kan vitamine D te kort zijn? Misschien even bloed prikken om alle waardes even te checken