31 Reacties

3 maanden geleden

Ik krijg morgen avond het ballonnetje en ik vind het echt mega spannend. Het word mijn 3de bevalling maar de eerste inleiding

3 maanden geleden

Ik ben bij mijn 2e zwangerschap ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging. Ik kreeg ‘s middags rond 15.30 een ballon ingebracht die er een uur later weer uitviel, toen was het afwachten. In mijn geval mocht ik niet naar huis omdat ze mijn bloeddruk en klachten in de gaten wilde houden. ‘S nachts rond 04.30 begon het wat te rommelen en had ik lichte krampen maar verder gebeurde er nog weinig. Om 08.30 werden mijn vliezen gebroken omdat ik voldoende ontsluiting had en toen was het afwachten wat mijn lichaam zou gaan doen. Binnen 10 minuten zat ik volop in de weeën 😅 Om 11.21 is onze dochter geboren 🩷 Heel veel succes met de laatste loodjes!

3 maanden geleden

Kan inleiden alleen met een ballon? Ik moet ook ingeleid worden, maar ik wil graag via een infuus of iets wat niet van beneden hoeft ingeleid worden.

3 maanden geleden

Reactie op Baby122024

Kan inleiden alleen met een ballon? Ik moet ook ingeleid worden, maar ik wi ...
Bij mij werd gezegd dat een ballon de veiligste keuze was. Mocht er toch iets niet goed gaan kunnen ze die zo weer stoppen en dat kan bij tabletten niet.

3 maanden geleden

Reactie op Baby122024

Kan inleiden alleen met een ballon? Ik moet ook ingeleid worden, maar ik wi ...
Bij mij lukte het niet om de ballon te plaatsen. Had ook nog te weinig ontsluiting. Heb tabletjes gekregen (3x maximaal per dag) en gaan nu voor dag twee om te rijpen.

2 maanden geleden

Ik heb zojuist een ballon gekregen en bleek al 2cm ontsluiting te hebben. Ze kon het met de handen inbrengen en het ging echt super makkelijk. Het viel mij dus reuze mee.

2 maanden geleden

Reactie op 3024

Bij mij lukte het niet om de ballon te plaatsen. Had ook nog te weinig onts ...
Moest je in het ziekenhuis blijven toen je de tabletten kreeg? Bij een ballon mag je als t goed is na huis en dan terugkomen.. Tablet staat mij namelijk ook te wachten

2 maanden geleden

Reactie op Amyous

Moest je in het ziekenhuis blijven toen je de tabletten kreeg? Bij een ball ...
In mijn ziekenhuis moet je bij tabletten altijd blijven.

2 maanden geleden

Reactie op Saarrr93

In mijn ziekenhuis moet je bij tabletten altijd blijven.
Dankje! Zal even navragen hoe t zit in ons ziekenhuis

2 maanden geleden

Reactie op Amyous

Moest je in het ziekenhuis blijven toen je de tabletten kreeg? Bij een ball ...
Ja bij tabletten moet je blijven omdat je half uur voor en uur na innemen aan de ctg moet om te monitoren of er weeen zijn en hoe het de baby vergaat.