9 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo fox 5 aangeschaft. Ik vind dat merk zelf erg fijn als kinderwagen (ervaring vanuit gebruik op m'n vorige werk etc) en hij is naar mij idee gewoon echt stevig. Met die andere geen ervaring

2 maanden geleden

En, hoe makkelijk kan je switchen van het autostoeltje naar ligbedje op de wagen? We vinden het fijn dat als de kleine in slaap is gevallen in de auto, dat we hem met zijn autostoeltje direct op de wagen kunnen bevestigen (bijv om snel even een boodschapje te halen)

2 maanden geleden

Wij hebben Uppa baby v2 en bevalt goed. Hij is alleen wel vrij groot in de auto (ingeklapt, al kunnen de wielen eraf). Strand gaat matig (tot -door zacht zand- niet) maar denk geen enkele kinderwagen. Vering is prima, vallen ze lekker in slaap. Maar heb geen ervaring met andere wagens. Wij zijn allebei vrij lang en wat we soms wel beetje vervelend vinden is de mand onderop. Die is lekker groot maar zo nu en dan komen onze voeten er tegen aan. Maar dat is dan ook enige mindere wat ik kan verzinnen. Met maxicosi adapters heb je hem zo van wieg/stoel naar maxicosi. Wij hebben toen voor deze gekozen omdat je er ook een duo wagen van kan maken en (als het zou mogen lukken) we toch snel voor een tweede wilden gaan. Nu dus in verwachting van de tweede en toevallig laatst een tweede zitje gehaald. Ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Was wel even puzzelen en weet niet hoe ze dan zitten maar goed, zien we dan wel weer!

2 maanden geleden

Uppababy vista V2 is geweldig! Heb hem voor mijn zoon gebruikt (is nu 15 maanden) en ga hem nu aanpassen naar een duo zodat baby 2 erbij kan (kost niet veel en is gemakkelijk aan te passen). De mand kan super veel dragen, geweldige vering, goede kwaliteit, echt geweldige klantendienst (op vakantie hadden ze mijn kinderwagen beschadigd en gezien ik de uppababy reistas gebruikte, heeft uppababy mij een nieuwe gestuurd).

2 maanden geleden

Fijn, bedankt voor jullie reacties! En, goed om te lezen dat de vering heen probleem is. We waren bang dat het kindje daardoor niet zo lekker zou liggen, maar juist ideaal dat hij zo in slaap wordt gewiegd! Kan je de maxicose adapters laten zitten of moet je die er elke keer op en af doen?

2 maanden geleden

Uppababy Vista V2 hier en nog steeds superblij mee! Ook als ze ouder worden heel praktisch door de grote mand onderin.

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Op internet zien we eigenlijk ook bijna alleen maar positieve punten over beide wagens. We neigen naar de Vista 2.

2 maanden geleden

Reactie op Fiore1

Fijn, bedankt voor jullie reacties! En, goed om te lezen dat de vering heen ...
Hier ben ik ook benieuwd naar (qua adapters). Ik lees graag mee :)

2 maanden geleden

Wij hebben gisteren de Uppababy V3 aangeschaft, na lang advies te hebben ingewonnen in de winkel. Nog geen directe ervaring mee dus, maar lees erg veel enthousiaste reacties en vond het erg fijn lopen: stevig genoeg, maar niet te robuust.