42 Reacties
één maand geleden
Dinsdag de prik gehad, probeer je arm zo ontspannen mogelijk te houden door lekker te laten hangen, en kijk vooral een andere kant op. Heb minimaal last gehad, alleen het gevoel alsof je een blauwe plek op je arm hebt.
Geen zorgen, je zult er niet dood aan gaan!
één maand geleden
Hier ook bang voor naalden. Hij viel me alles mee. Prik zelf stelde eigenlijk weinig voor. Zoals anderen ook al zeggen niet kijken en arm ontspannen. Dag erna was mijn arm een beetje stijf maar met een dag of 2 was dat ook over en had ik nergens meer last van😊
één maand geleden
Was echt helemaal prima. Houd ook niet van naalden, dus ik kijk dan weg en maak een praatje voor wat afleiding.
Nadien had ik een blauwe plek, maar voor de rest geen last gehad.
één maand geleden
Ook gehad en heel weinig last van gehad. Zag niet eens waar de naald was gezet daarna. Alleen beetje stijve arm de dag erna, maar kon er zelfs op liggen.
één maand geleden
Het was inderdaad echt een dunne naald. Ik heb niets gevoeld. Wel diezelfde avond een stijve arm, maar was ook zo weg!
één maand geleden
Ik heb 0,0 last gehad van de prik, ondanks mevrouw zei dat je er best ziek van kon worden.
Echter dus helemaal niets gemerkt, daarin tegen de baby wel vanaf de dag erna 5dagen niet meer gevoeld, in het weekend nog CTG gehad omdat ze niet meer bewoog. Ik denk dat vooral zij de vaccinatie heeft binnengekregen.. na de 5 dagen was het weer erg actief in m'n buik
één maand geleden
Hier ook bang voor naalden. Ik kijk niet en het stelt echt niks voor. Bijwerkingen die ik had was een beetje pijn op de plek van de prik en een beetje moe de volgende dag.
één maand geleden
Ik ben ook doodsbang voor naalden. Heb de prik inmiddels ook al twee keer gehaald en ik moet echt zeggen dat bij beide keren ik er echt niks van voelde. Alleen de dagen er na was mijn arm een beetje lam en pijnlijk op de plek waar geprikt was. Verder nergens last van gehad.
één maand geleden
Hier geen angst voor naalden, maar ik kijk wel weg. Daardoor was ik verbaasd dat ze een pleister ging plakken, want dacht dat het nog moest komen😂 echt amper iets gevoeld. Alleen de dag erna beetje stijve arm, verder niets van gemerkt. Succes!
één maand geleden
Afgelopen dinsdag gehad. Prik zelf viel echt ontzettend mee. Maar ik spande me arm aan waardoor deze helaas nog steeds wat pijnlijk is. Dus probeer je arm echt te laten hangen. Verder had ik de avond erna en de dag erna wat hoofdpijn maar verder eigenlijk nergens last van gehad. Kleintje in de buik heeft er zeker niks van gemerkt en is lekker actief haha. Mocht hem gister nog even bewonderen tijdens een echo. Inmiddels 30 weken dus het einde in zicht. Succes met de vaccinatie vandaag, komt goed hoor.
één maand geleden
Pas ook gehaald, had mijn zoontje van 2 mee. Die leidde mij flink af door nogal stennis te schoppen. Niet meegekeken. Arm gewoon rustig laten hangen. Dan voel je er weinig van. Zelf slik ik bloedverdunner, dus een mandarijn grote blauwe plek achteraf. 3 dagen flink stijve arm. Baby voelde ik niet minder de dagen erna. Die is lekker door gaan groeien. Alles beter dan dat de kleine baby een extra vaccinatie moet krijgen.