42 Reacties
één maand geleden
Reactie op Leynaa
Vraagje voor de dames die het hebben gehad voelde je je baby minder? Of zel ...
Ik voelde haar 5 dagen helemaal niet! Terwijl ze echt super super actief is.. heb in 't weekend nog een CTG gehad die was goed. Maar op echo zagen ze haar ook niet bewegen. Na 5 dagen ging ze weer lekker stampen :)
één maand geleden
Reactie op Leynaa
Kwam het ook echt door de vaccinatie? Of omdat ze anders lag ik ben hier na ...
Ze lag niet anders. Ze zeggen natuurlijk dat het niet van het vaccin komt, maar ik weet 99% zeker van wel. Precies die dag erop begonnen en na paar dagen weer de oude. Hiervoor nooit last van gehad.
één maand geleden
Ik heb hem 2 weekjes geleden ook gehad. Voelde me echt beroerd er door. Alsof er een griepje niet door zette.
Ook heel veel spierpijn gehad.
Vond de baby ook iets minder bewegen idd. Minder actief dan normaal. Na 5/6 dagen voelde ik me wat beter en de kleine ook denk ik. Die begon weer te bewegen.
één maand geleden
Ik ben er ook slecht van geworden! Extreem vermoeid en koorts. Duurde echt wel een week voordat ik me weer een beetje fit voelde 🥲 Voelde hem ook minder bewegen in die week
één maand geleden
Ik ben aaaaltijd ziek na een vaccinatie/prik, behalve bij de 22weken prik! Zelfs maar 1 dag spierpijn
één maand geleden
Nou als je bang bent voor de naald/pijn van dr vaccinatie kan ik je enigzins geruststellen, ik heb dus gewoon niet gevoeld dat de naald erin ging en de vloeistof brandde ook niet. Wel veel spierpijn gehad achteraf, maarja dat is niet zo erg
één maand geleden
Ik had alleen op de plek waar de spuit gezet was last van gevoeligheid. Geen spierpijn gehad. Mijn huid was wel gevoelig
één maand geleden
De prik viel mee, alleen heb ik echt een week spierpijn gehad. Maar ik denk ook door de manier hoe ze prikte. Want ik voelde het tijdens de prik zetten al. Maar met de baby gaat het verder prima! Ik ben er ook verder niet ziek van geworden en de kleine gaat gewoon lekker door🥰
één maand geleden
Ik ben echt bang voor vaccinaties, maar heb er echt niks van gevoeld en was in 5 seconden gezet. Daarna lichte spierpijn 2 dagen. Ik zou zo weer gaan 😁
één maand geleden
Van de vaccinatie niks gevoeld! Wel de 2 dagen daarna ziekig geweest. Overal spierpijn en drukkend gevoel op de borst en tussen de schouders. Na 2 dagen voelde ik me weer helemaal de oude!