18 Reacties
9 maanden geleden
Wij hebben de nuna mixx next en gebruiken het zitje al vanaf 7 weken omdat onze meid in de reiswieg alleen maar huilt en in het zitje niet, want dan kan ze meer zien. Deze kan ook in ligstand en is te gebruiken vanaf de geboorte, hier heb ik hem speciaal op uitgezocht. Ze ligt dus in ligstand erin en het bevalt heel goed en kan prima.
9 maanden geleden
Wij hebben de puck van babydump. Deze is ook vanaf de geboorte en maar 89.99 馃槄
9 maanden geleden
Reactie op M_1986
Ik zou geen buggy doen. Ook niet in volledige ligstand.
Echt nog niet goed ...
Het kan wel met de harde achterkant die helemaal plat kan. Niet die hangen die zijn echt niet goed voor hun ruggetje en nekje
9 maanden geleden
Reactie op Marianne1983
Het kan wel met de harde achterkant die helemaal plat kan. Niet die hangen ...
Dan nog wordt het afgeraden.
Een buggy is vaak veel onstabieler en heeft slechtere vering.
Daarnaast liggen ze dan vast in de riempjes en ontneemt dat de bewegingsvrijheid.
Ik ken maar weinig buggys die echt plat plat gaan en hebben er een 20 getest (voor de vliegvakantie met 10 maanden)
9 maanden geleden
Reactie op Marianne1983
Wij hebben de puck van babydump. Deze is ook vanaf de geboorte en maar 89.9 ...
Ik heb deze even opgezocht.
Deze mag je vanaf 6 maanden gebruiken in de volledige ligstand;
Te gebruiken vanaf 6 maanden tot 6 jaar of 22 kg, wat zich het eerste voordoet.
Bij gebruik van de zitting vanaf 6 maanden; start in meest horizontale positie, totdat het nekje sterk genoeg is om het hoofd te dragen.
9 maanden geleden
Reactie op M_1986
Deze mag je vanaf 6 maanden gebruiken in de vol ...
Dat staat in de handleiding anders. Je mag de standen gebruiken vanaf 6 mnd en de platte ligstand vanaf de geboorte
9 maanden geleden
Reactie op M_1986
Deze mag je vanaf 6 maanden gebruiken in de vol ...
Dat staat overigens ook op de doos vermeld 鈽猴笍 maar dacht het eerst zelf ook maar mijn man wees me erop.
9 maanden geleden
Reactie op Marianne1983
Dat staat in de handleiding anders. Je mag de standen gebruiken vanaf 6 mnd ...
Ik zou het zeker niet doen voor 6 maanden. Maar dat is natuurlijk ieders eigen keuze.
Als je de fotos bekijkt van de ligstand zie je ook dat deze niet zo plat is als de reiswieg.
9 maanden geleden
Reactie op Marianne1983
Dat staat overigens ook op de doos vermeld 鈽猴笍 maar dacht het eerst zelf ook ...
Ik weet niet welk model je exact hebt, maar er zijn twee buggy鈥檚 van het merk Puck die bestempeld zijn als afrader door de consumentenbond vanwege veiligheidsgebreken!
9 maanden geleden
Reactie op jarofsouls
Ik heb niet de bob of Billy 馃槄
9 maanden geleden
Reactie op jarofsouls
Ik heb puck flo 鈽猴笍
9 maanden geleden
Reactie op M_1986
Ik zou het zeker niet doen voor 6 maanden. Maar dat is natuurlijk ieders ei ...
Ik heb hem in huis en de flo kan echt helemaal plat. Maar onze dame ligt nergens helemaal plat want dat gaat niet ivm haar reflux. Maar voor vakantie zou deze wel ideaal zijn en betaalbaar馃槄
Wij leggen de kleine er pas in zodra ze de reiswieg uit groeit馃グ
9 maanden geleden
Ik heb contact gehad met het CB en die raden een kinderwagen aan als de bedoeling is dat ze erin gaat slapen. Wij nemen dus de kinderwagen mee. Bedankt iig voor alle reacties! 馃槉