31 Reacties
5 dagen geleden
Reactie op Marnet2013
Hoi hoi,
Hoe is het ,
Zijn er al dames die de cerclage hebben lagen ver ...
Heyy, ik mag aanstaande woensdag. Ben nog steeds echt zenuwachtig 😔. Heb ook nog steeds dagelijks harde buiken die echt pijnlijk zijn maar geen weeën activiteit het moment dat ik aan de ctg zit.
21 uur geleden
Ik ben 10 december aan de beurt dan word hij verwijderd. Ben ook echt wel blij dat het gedaan heeft wat het moet doen. Ben wel heel benieuwd wanneer de kleine meid dan besluit om te komen
21 uur geleden
Reactie op Siesem
Heyy, ik mag aanstaande woensdag. Ben nog steeds echt zenuwachtig 😔. Heb o ...
Oh wat spannend hoe is het gegaan vandaag ?
19 uur geleden
Reactie op Marnet2013
Oh wat spannend hoe is het gegaan vandaag ?
Het is goed gegaan, hij is er uit. Het deed echt eventjes pijn. Heb wel krampen sinds het verwijderen maar dat komt omdat ze natuurlijk aan die baarmoedermond hebben gezeten. Het was echt binnen 10 minuten klaar. Het verwijderen van een pessarium is pijnlijker!
19 uur geleden
Reactie op Siesem
Het is goed gegaan, hij is er uit. Het deed echt eventjes pijn. Heb wel kra ...
Aah fijn dat alles goed gegaan is.
Dat snap ik heel goed het is natuurlijk niet niks he. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten
19 uur geleden
Reactie op Marnet2013
Aah fijn dat alles goed gegaan is.
Dat snap ik heel goed het is natuurlij ...
Nee het is zeker niet niks. Het is wel bijzonder om te zien wat er dan al die tijd heeft gezeten en het tegen heeft weten te houden. Nou om heel eerlijk te zijn zou ik het echt niet erg vinden als ze zsm komt, ben er langzamerhand wel een beetje klaar mee 😂
19 uur geleden
Reactie op Siesem
Nee het is zeker niet niks. Het is wel bijzonder om te zien wat er dan al d ...
Ja daar heb je gelijk in.
Ja ik zit beetje in 2 strijd aan de ene kant ben ik er helemaal klaar mee maar aan de andere kant nog helemaal niet.
Ik zit momenteel zelf in twijfel heb beetje lichte krampen onderin de buik maar om nou te gaan bellen vind ik ook weer zo iets.
14 uur geleden
Reactie op Marnet2013
Ja daar heb je gelijk in.
Ja ik zit beetje in 2 strijd aan de ene kant be ...
Ja dat heb ik inderdaad ook, die tweestrijd. Ben iig echt blij dat ik het heb weten mogen te halen tot 36 weken. Het doel is behaald maar zou me niks verbazen als het nog een week of 4 duurt voor ze zich meldt.
Als jij je er niet goed bij voelt zou ik gewoon bellen. Had het de afgelopen dagen ook maar heb idd ook niet gebeld omdat ik dacht ja daar komt die zeikerd weer aan 😂😂
12 uur geleden
Reactie op Siesem
Ja dat heb ik inderdaad ook, die tweestrijd. Ben iig echt blij dat ik het h ...
Ja ik hoop dat ik het ook haal dd 36 weken maar daar ga ik wel van uit.
Ja precies dat.