Oke, dit gaat dus heel stom klinken, maar...ergens in de komende zes weken moet onze zoon naar het ledikant. Hij ligt nog in de cosleeper maar wordt daar te groot voor.
Het ledikant past niet op onze slaapkamer. Dit betekent dus ook dat hij naar zijn eigen kamertje gaat. Zijn er nog meer moeders die dit "pas" na zes maanden hebben gedaan? Op een of andere manier zie ik er erg tegenop, ook omdat hij nog wel wakker wordt 's nachts (1x voor voeding en soms voor speen) en ik of mijn man er dan heen moeten lopen en natuurlijk vind ik het veel te gezellig dat hij naast me ligt ❤️
Maar ook omdat ik bang ben dat hij er slecht gaat slapen (hij is een lichte alerte slaper). Ik weet dat het vaak erger is voor mama's dan voor baby, maar heb even positieve verhalen nodig. Hij slaapt net "door" van 7u tot half 4 (dan voeden en door tot 6u) en ben bang dat dat de prullenbak ingaat als hij moet wennen aan z'n kamertje...ook gaan we over twee weken op vakantie, dus ook veel nieuwe/spannende dingen/omgeving...
Wie heeft er tips/ervaringen/bemoedigende woorden haha? Ik stel me vast erg aan maar ik zit er echt mee 🥲.